چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

دوشنبه جلسه شورای قیمت گذاری کالاهای اساسی کشاورزی برگزار می شود

وب‌گاه مشرق نیوز

دیابت یا همان مرض قند، بیماری است که فرد مبتلا را سالها درگیر کرده و مبتلایان به این بیمای مزمن باید در طول زندگی دیابتیک خود، برخی مواد غذایی را مصرف نکرده و برخی را بیشتر مصرف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران با اشاره به فعل و انفعال های بازار انرژی بر این باورند که علیرغم هم صدایی پادشاهی با مسکو در اوپک پلاس جهت افزایش بهای نفت، ریاض در آینده به واسطه متغیرهایی چون تلاش مسکو جهت افزایش صادرات ماده سیاه به چینممکن است با چالش های جدی روبرو شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات گسترده اربعین از 27 مرداد آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد که در این شرایط تمامی بخش‌های حمل ونقلی تمهیدات ویژه‌ای را برای رفاه زائران در نظر گرفته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: چالش ناترازی انرژی در صنایع کشور، از پنج‌سال گذشته تاکنون وارد حادترین دوره خود شده است و صنایع دست‌کم در دوفصل سال (تابستان با کمبود برق و زمستان با کمبود برق و گاز) با این بحران دست و پنجه نرم می‌کنند. به عبارت دیگر، پایین بودن ظرفیت تولید پایدار برق پایه و برق مکمل در کشور و اولویت‌داشتن تامین برق نسبتا پایدار برای بخش خانگی و همچنین ادارات، حاشیه سود صنایع و فعالیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو سال پس از تصرف کابل، طالبان در حال تحکیم کنترل خود بر افغانستان هستند، حتی در شرایطی که اکثر کشورهای جهان از آنها دوری می‌کنند. اگرچه بخش زیادی از جمعیت افغانستان با شرایط اقتصادی وخیم روبه‌رو هستند، اما یک بحران بشردوستانه فاجعه‌بار که اغلب پیش‌بینی می‌شود هنوز محقق نشده است و اقتصاد تا حدودی در مواجهه با چالش‌های هنوز هم وحشتناک در حال تثبیت است. با وجود شورشی که توسط شاخه محلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عراق یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری ایران است. صادرات 10‌میلیارد دلاری ایران به این کشور در سال‌1401، نزدیک به 20‌درصد از مجموع صادرات ایران را شامل می‌شود. هرچند واردات 263‌میلیون دلاری ایران از این کشور نشان می‌دهد که مسیر مبادلات تجاری ایران با عراق، یک جاده یک طرفه است. عمده صادرات ایران به عراق را گاز و برق شامل می‌شود؛ با این وجود صادرات محصولات کشاورزی به این کشور را نمی‌توان نادیده...

وب‌گاه خبر آنلاین

حباب سکه در اولین روز هفته با افزایش روبرو شد به طوری که قیمت یک قطعه سکه تمام بهار آزادی شش میلیون تومان بیشتر از ارزش واقعی آن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در خرید اینترنتی سایز پا را نیاز داریم. در این مقاله قصد داریم روش اندازی گیری سایز پا را به شما یاد بدهیم تا به راحتی در خانه سایز پایتان را اندازه گیری کنید و کفش مورد نظرتان را بخرید.

وب‌گاه عصر ایران

در پی انتشار ویدیویی با موضوع فروش آپارتمان به سگ به نام «چستر» درفضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به این موضوع ورود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز قیمت طلا و سکه وارد کانال پایین‌تر شد. بازار سکه که هفته گذشته در بیشتر قطعات به کانال پایین‌تر سقوط کرده بود، در روزهای پایانی مرداد در کانال‌های قیمتی جدید تثبیت شد. به اعتقاد معامله‌گران روزهای پایانی ماه جاری به شرایط رکودی بازار طلا دامن زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب «اسرائیل خانه ماست» در واکنش به عملیات مقاومت در شهرک «حواره» که 2 صهیونیست کشته شدند، خواستار بازگشت اسرائیل به سیاست ترور رهبران حماس شد.

وب‌گاه عصر ایران

همان‌طور که حالا دریاچه ارومیه در حالت احتضار است، دور نیست روزی که تالاب انزلی هم خشک شود و از آن تنها عکسی در آلبوم‌ها باقی بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کار گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک‌بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

انقلاب از بالا، بهترین توصیف برای تغییراتی است که عربستان سعودی در 6 سال اخیر شاهد آن بوده است. شناخت عربستان سعودی جدید نیازمند کنار گذاشتن کلیشه ها و نگاه های سنتی به این کشور است.