چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه طرح 15 هزار واحدی ملی مسکن در بندرعباس، نرخ بازار را می‌شکند، گفت: بهای تمام شده واحدهای مسکونی در شهر بندرعباس هفت میلیون و 800 هزار تومان بوده و قیمت‌های نامتعارفی که در بازار مسکن این شهر معامله می‌شود باید شکسته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود و برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری و پرداخت هزینه‌ای نیست

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه 1402، بیش از 482 هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود 238 هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مخالف طرح صیانت و البته حامی واردات خودرو در گفت‌وگو با روزنامه دنیای اقتصاد به نقد علمکرد اصولگرایان در دو سال اخیر پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار ویدیویی با موضوع فروش آپارتمان به سگی به نام «چستر» درفضای مجازی، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان اقتصادی، اقدام بانک مرکزی در فروش ارز دینار به زائران اربعین امسال، حرکتی مناسب در جهت حذف دشواری های تبدیل ارز و ثبات بازار ارز کشور محسوب می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ذاکر گفت: مجلس به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ورود کرده و دستگاه‌هایی که کوتاهی کردند باید پاسخگو باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به صورت مرحله به مرحله نحوه ثبت قرارداد در سامانه املاک و مستغلات که برای ثبت قرارداد مستاجران راه اندازی شده، آموزش داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

تحریم‌ها، قیمت‌گذاری دستوری، افزایش نرخ ارز و تورم بیش از 50 درصد باعث شده فعالان مس با افزایش هزینه‌ها روبه‌روشده و سودشان مدام رو به کاهش برود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلال رشیدی‌کوچی، نماینده اصولگرای مجلس یازدهم با مخالفتش با طرح صیانت و همچنین حمایتش از واردات خودرو به شهرت رساند. او در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد به نقد علمکرد اصولگرایان در دو سال اخیر پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی متعددی در سایه غفلت مسئولان اقدام به عرصه ممنوعه‌ترین کتاب‌ها و محتواها به صورت رایگان به مخاطب می‌کنند‌، سایت‌هایی که برخی از آن‌ها از ایران و برخی از نهادهای مجهول‌الهویه خارج از کشور حمایت می‌شوند.

وب‌گاه الف

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت : به نظر می‌رسد تغییر در ارکان قرادادها و افزودن الحاقیه های متعدد به آن در فروش صادراتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، احتمالا برای عده‌ای ذینفع، رانت ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هدایت نقدینگی اصطلاحی است که در ادبیات اقتصادی کشور ما رایج شده است و به نظر نگارنده این اصطلاح چندان دقیق و درست نیست.

خبرگزاری مهر

افزایش تولید کشاورزی در ایران بیشتر از طریق فشار بر منابع پایه و تخریب منابع بوده و سهم شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی کمتر از یک درصد است.