سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: 9 هزار و 500 گشت در سه ماهه گذشته با هدف ساماندهی مشاوران املاک انجام که به 2 هزار و یکصد اخطار و 850 مورد تعطیلی این واحدهای صنفی منجر شده‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت اونس طلا در هفته گذشته سومین هفته متوالی نزولی را تجربه کرد که این امر می تواند خبر خوبی برای سکه بازارن داخلی نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باور من و دلسوزان انقلاب این است که سپاه باید پیشگام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: سپاه باید میدان‌دار این عرصه و به تمام معنا صدا و پناهگاه همه مردم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فروش بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی قشم به مقصد نجف اشرف با نرخ مصوب از ساعت 8 صبح امروز (شنبه 28 مرداد ماه) آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

با حکم معاون وزیر اقتصاد سرپرست معاونت برنامه ریزی گمرک ایران منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 194 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 973 هزار و 791 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش بینی می‌شود که بورس تهران معاملات امروز را با پیشرانی صنایع دلاری و بانک‌ها آغاز کند و تأثیر اصلی صنایع حامی شاخص کل در نیمه دوم نمایان شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناظران معتقدند معامله گران و سهامداران در انتظار تعیین تکلیف نرخ گاز صنایع و پتروشیمی‌ها و مشخص شدن برنامه دولت برای مدیریت انرژی هستند.

خبرگزاری مهر

دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی زمان اولین فراخوان جذب اعضای هیات علمی ویژه دانشگاه های وزارت علوم را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رویترز به نقل از منابع آگاه در بازار چین گزارش داد که بانک‌های بزرگ این کشور در هفته جاری میلادی برای خرید یوان و کاهش سرعت تضعیف پول ملی چین، به فروش گسترده دلارهای خود روی آوردند.