سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد کاهش به 1889 دلار و 31 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران روز چهارشنبه با ارزش معاملات خرد 3 هزار و 305 میلیارد تومانی به کار خود در چهارمین هفته مرداد ماه پایان داشت. با انتظارات نزولی در بازار‌های موازی بورس تهران، احتمالاً معاملات سهامی روز شنبه با افزایش عرضه سهام و رکود معاملاتی روز‌های اخیر آغاز شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت‌: ما در کمیسیون در نظر داریم جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران‌، با موضوع بنزین و شایعات پیرامون آن‌، برگزار کنیم.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 68 سنت معادل 0.81 درصد افزایش به 84 دلار و 80 سنت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت اسپیس ایکس، غول هوافضا در ترازنامه خود در سال‌های 2021 و 2022 تقریبا 373 میلیون دلار دارایی بیت کوین داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم بازنگری در حقوق کارگران برای نیمه دوم امسال به دلیل گرانی زیاد تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه حوادث آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات اعضای یک باند شرط بندی و قمار اینترنتی در حالی برگزار شد که سردسته این باند از کشور گریخته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - علاوه بر شرکت‌های دولتی استان کرمانشاه که بخشی از منابع مالی خود را از بازار بورس و اوراق بهادار تامین می‌کنند، اولین شرکت خصوصی این استان نیز وارد بورس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون انرژی مجلس جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران‌، با موضوع بنزین و شایعات پیرامون آن‌، برگزار می کند‌.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امکان برقراری خط پروازی مستقیم از استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق به جزیره قشم با هدف تبادل گردشگر مورد تاکید قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز چهارشنبه با ارزش معاملات خرد 3 هزار و 305 میلیارد تومانی به کار خود در چهارمین هفته مرداد ماه پایان داشت. با انتظارات نزولی در بازار‌های موازی بورس تهران، احتمالاً معاملات سهامی روز شنبه با افزایش عرضه سهام و رکود معاملاتی روز‌های اخیر آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به ضعف خریدار‌ها و قدرت حرکت اصلاحی، احتمال اصلاح بازار تا محدوده یک میلیون 820 هزار الی یک میلیون و 800 هزار واحد وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

موزه گوهر و آرایه‌های تاریخی در مجموعه دفینه، واقع در بلوار میرداماد تهران جایی است که می‌توان گنجینه ای فاخر و منحصر به فرد از جواهرات و زیورآلات تاریخی ایران را مشاهده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیان انباشته بانک آینده تا سال 1401 به نزدیک 100 هزار میلیارد تومان رسید. حالا 60 درصد سهام آینده به وزارت اقتصاد تفویض شده. اما اگر این اتفاق سال 97 رخ می‌داد جلوی 87 هزار میلیارد ضرر گرفته می‌شد. بنابراین سوال اینجاست که بانک آینده چطور در چنین وضعیتی به حیات خود در اقتصاد ادامه داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به پیامدهای امنیتی روند تصاعدی ورود افغانستانی‌ها به ایران هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دست اندرکاران بخش کشاورزی بر این باورند که با توجه به گذشت بیش از 28 روز از مهلت قانونی اعلام نرخ و آغاز کشت سال زراعی جدید از نیمه شهریور ماه، هنوز قیمت خرید تضمینی محصولات تعیین تکلیف نشده است.