سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که سقوط جایگاه دلار به عنوان ارز ذخیره‌ای جهان اتفاقی بزرگتر از شکست در هر جنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: سقوط جایگاه دلار به عنوان ارز ذخیره‌ای جهان «اتفاقی بزرگتر از شکست در هر جنگی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال انتشار اخبار نادرست درباره انحلال یکی از بانک‌های خصوصی، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای ضمن رد این شایعه، توضیحاتی درباره ساماندهی بانک‌های ناتراز ارایه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از وظایف ذاتی بانک مرکزی پایش شبکه بانکی و نظارت مستمر و مبتنی بر ریسک در خصوص بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال انتشار اخبار نادرست درباره انحلال یکی از بانک‌های خصوصی، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای ضمن رد این شایعه، توضیحاتی درباره ساماندهی بانک‌های ناتراز ارایه کرد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی درباره نحوه عمل درباره بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از 130 بسته برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران به ارزش 945 میلیارد دلار رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: هدف ما این است که افراد هدفشان ار خرید ماشین اقدام سرمایه ای نباشد، به عنوان مثال فوتبالیست ها لندروور 3 میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را 100 میلیارد تعیین کرده اند. اگر واردات خودروهای خارجی به اندازه باشد هیچ وقت خودروی 3 میلیاردی 100 میلیارد نمی شود. وقتی بازار رقابتی شود خودرو از حالت سرمایه ای خارج می...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی از افراد بارها و بارها جلوی آینه می‌ایستند و به شکم ورم‌کرده‌ی خود نگاه می‌کنند. بسیاری از این افراد اندامی متناسب دارند ولی شکمشان چندان ظاهر زیبایی ندارد و همین موضوع حسابی ناراحتشان می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای خرید یک واحد آپارتمان در خیابان آزادی به حداقل 2.6 حداکثر 9 میلیارد تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 40 تا 110 متری شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشمکش دو ساله وزارت اقتصاد و بانک آینده، حق رای 60 درصد از سهام این بانک برای سومین بار به وزارت اقتصاد تفویض شد. در حال حاضر 9 بانک دیگر نیز در صف واگذاری سهام مازاد خود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران و عربستان از قبل معرفی شده اند و در آینده نزدیک در محل مأموریت خود مستقر خواهند شد.