سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

کانال اگر اتفاقات عملی و مشخصی در این حوزه رخ ندهد، دلار روند افزایش قیمت را در پیش می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به تازگی اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران بلومبرگ صندوق‌های قابل معامله در بورس تخمین زدند که 65 درصد احتمال دارد که این صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین توسط رگولاتور اوراق بهادار تایید شوند که نسبت به قبل از برنامه بلاک راک افزایش قابل توجهی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های اعتبار گروه شغلی کشور با تاکید براینکه تعاونی های اعتبار گروه شغلی کشور هیچ خللی برای نظام مالی کشور محسوب نمی شود گفت: تعاونی های اعتبار گروه شغلی کشور کمک شایان برای اقتصاد خانوارهای ایرانی محسوب می شود.

خبرگزاری میزان

مخبر گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که در 15 جایگاه سوخت در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم‌گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت‌ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

وب‌گاه عصر ایران

شرایط دریافت و بانک های عامل توزیع کننده ارز اربعین به شرح زیر است:

وب‌گاه خبر آنلاین

آن‌طور که رییس فراکسیون کارگری مجلس اعلام کرده؛ دولت در حال ارسال لایحه‌ای است که برای کارکنان و بازنشستگان در راستای همسان‌سازی، 20 درصد افزایش حقوق را برای نیمه دوم سال اعمال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب سایت کندو، مرجع ثبت نام فوری وام ازدواج، در آخرین تحلیل ها و استخراج داده ها توانسته است بر اساس شاخص های مختلفی بهترین و بدترین بانک ها را در شهرهای مختلف از نظر اختصاص وام ازدواج به دارندگان شرایط وام بیان نماید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای فقهی بانک مرکزی در بررسی مجدد تسهیلات اربعین، شرط سپرده گذاری قرضی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع اعلام کرد.

وب‌گاه الف

خبرآنلاین نوشت: بانک مرکزی قطر اعلام کرد که در پایان ماه جولای حجم ارز خارجی این کشور به بیش از 66 میلیارد دلار رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان بورس طی یکسال گذشته استفاده از توان بخش خصوصی بوده است، زیرا بخشهای دولتی و عمومی ویژگیهای لازم را برای رونق اقتصادی ندارند، لذا باید سهم بخش خصوصی را در بازار سرمایه افزایش دهیم.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فایننشال تایمز به نقل از افراد مطلع در این باره نوشت، ایالات متحده به ایران فشار می‌آورد تا فروش هواپیماهای بدون سرنشین مسلح به روسیه را به عنوان بخشی از گفت‌وگوها در مورد تفاهم نانوشته گسترده‌تر بین واشنگتن و تهران برای کاهش تنش‌ها متوقف کند.

وب‌گاه گسترش

طی ماه‌های اخیر، یک چهارم ذخایر بیت کوینی که توسط صرافی جمینی نگهداری می‌شد، برداشت شده است.