سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز جمعه 27 مرداد 1402 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: برای هزینه‌کرد پول های آزاد شده ایران کارگروهی تشکیل می‌شود که برای تحقق رشد تولید مصرف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حق رای 60 درصد سهام بانک به وزارت امور اقتصاد و دارایی منتقل شده و این به معنای مالکیت و یا انحلال نیست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در جمع دانشجویان تحکیم وحدت گفت: پویایی سیاسی دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات باید افزایش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اقدامات نظارتی و انضباطی در خصوص هر یک از بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی نیز به تفکیک و متناسب با نتایج حاصل از نظارتهای مزبور، همواره در دستور کار بانک مرکزی بوده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت سکه و قیمت طلا امروز جمعه 27 مرداد 1402 را در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه گسترش

رییس جمهور پیشین آمریکا توافق اخیر تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن را که آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده درآمد نفتی ایران در کره جنوبی بخشی از آن بود، توافقی «شرم‌آور» تلقی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی با بیان اینکه نیاز کشور روزانه بین 200 تا 230 هزار تن گوشت مرغ است، گفت: با روند جوجه‌ریزی پیش‌بینی می‌شود تولید مرغ تا یکی دو هفته آینده بیش از این رقم انجام شود.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: جمهوری اسلامی ایران متضمن موفقیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی خارجی در مناطق‌آزاد 7 گانه ایران است و هرگونه سرمایه گذاری در ای

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش 28 دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

فوتبالیست‌ها لندروور 3 میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را 100 میلیارد تعیین کرده‌اند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی گفت: در کنار این مذاکرات برای تبادل زندانیان، مذاکرات دیگری صورت گرفته که یکی از حوزه‌های آن آزادسازی منابع به ناحق بلوکه شده است.

خبرگزاری تسنیم

مانده تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران با بهره‌مندی بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، از 197 هزار میلیارد ریال گذشت.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که به صورت عینی شاهد فرار مالیاتی و گران‌فروشی در حوزه آیفون‌های آمریکایی هستیم که سازمان امور مالیاتی تاکنون اقدامی در این حوزه انجام نداده و یا حداقل در این خصوص شفاف‌سازی نکرده است.