سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از فعالان صنعت گوشت براین باورند که با افزایش عرضه گوشت گرم وارداتی و استمرار روند کاهشی قیمت، بازار به تعادل می رسد که امیدواریم در کنار سیاست های واردات حمایت از دامدار هم در راستای پایداری تولید صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت: تونل خوانسار به بوئین میاندشت به عنوان نقطه اتصال مرکز به غرب و جنوب غرب کشور، تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل، نیازمند تامین منابع مالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلایل زیادی می‌توانند باعث ابتلا به نفخ شکم شوند که مهم‌ترین آن سبک زندگی نادرست و تغذیه‌ی افراد است که باعث به وجود آوردن نفخ می‌شود.

خبرگزاری مهر

آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک‌های دولتی چین به دستور بانک مرکزی برای مهار کاهش ارزش یوآن در داخل و بازارهای جهانی، در تلاش برای فروش دلار و خرید ارز داخلی هستند.

وب‌گاه گسترش

شورای فقهی بانک‌مرکزی در بررسی مجدد تسهیلات اربعین، شرط سپرده گذاری قرضی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

بانک ملی پس از غیرشرعی دانستن وام اربعین به شرط سپرده‌گذاری قرضی توسط شورای فقهی بانک مرکزی اعلام کرد که مبالغ دو میلیون و پانصد هزار تومان سپرده‌گذاری وام اربعین قابل برداشت است.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضور بانوان در نیروهای امنیتی عربستان در حاشیه سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت./ چندثانیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی اطلاعیه‌ای را بانک در خصوص نحوه عمل در مورد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرد: حق رای 60 درصد سهام بانک به وزارت امور اقتصاد و دارایی منتقل شده و این به معنای مالکیت و یا انحلال نیست.