سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

رئیسی «سرمایه معنوی» و «سرمایه اجتماعی» را دو اندوخته گرانسنگ و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر لزوم حفظ و پاسداری از این اندوخته‌ها تصریح کرد: امروز سپاه ملجأ و پناه مردم، بدون دسته‌بندی‌های قومی، نژادی و مذهبی است و حضور سپاه، نه فقط در ناامنی‌ها، بلکه در حوادث طبیعی نیز همواره برای مردم آرامش‌بخش بوده است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصاد و دارایی با 17 روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه، با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: نیاز امروز اقتصاد کشور پژوهش است بنابراین این مهم باید مورد توجه و هم افزایی قرار گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ثبت نام این وام که به صورت «غیرحضوری» از اول هفته (21 مردادماه) آغاز شد، «غیرحضوری» است و بنابر اعلام سازمان تامین‌اجتماعی متقاضیان بازنشسته و مستمری‌بگیران صرفا تا ساعت 24 امروز (جمعه 27 مرداد ماه) برای ثبت‌نام فرصت دارند. این در حالیست که لازم است متقاضیان از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام خود را نهایی کنند لذا بازنشستگان و مستمری‌بگیران...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع گفت: بهره‌گیری از مدیریت جهادی و درس‌گیری از فلسفه عاشورا، از مرزهای طراحی تجهیزات دفاعی عبور کرده‌ایم و شعار "ما می‌توانیم" را تحقق بخشیدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در حالی که قیمت دلار در کانال 48 هزار تومانی به کار خود پایان داد، قیمت طلا و سکه نیز با تغییر کانال با بازار ارز همراه شد. در این افت قیمت، ریزش طلای جهانی را نیز نباید نادیده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان در راستای تسریع روند اجرای طرح ملی مسکن هرمزگان، از پروژه 15 هزار واحدی بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دولت نیز با روند نزولی بورس دچار ضرر و زیان می‌شود، گفت: اکنون برای بهبود روند بازار سهام، نیازمند تغییر در دستورالعمل بازارگردان‌ها و سبدگردان‌ها هستیم تا فعالیت آنها نظام‌مندتر شود و به سمتی پیش بروند که با هدف پویایی بازار اقدام به خرید و فروش کنند.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی اعلام کرد: هیچ بانکی قرار نیست منحل یا ادغام شود؛ شایعات را باور نکنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه به ریاض سفر کرد و پس از دیدار دوجانبه با فیصل بن فرحان و بازدید از سفارت ایران در ریاض بامداد امروز وارد جده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در نشست هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان حضور می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

راساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هرکیلو شقه گوسفندی حدود 400هزارتومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: ما اصلا بحثی به عنوان خرید دلاری و قیمت‌های دلاری نمی‌توانیم داشته باشیم. در قراردادهایی که به مشاوران املاک داده شده، فقط وجه رایج کشور که ریال است را می‌توان ثبت کرد.