سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کاهش یافت و در پایان هفته به کف 6 ماهه سقوط کرد.

وب‌گاه الف

بانک مرکزی فهرست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق 6 بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش 28 دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر: تفکیک و تقسیم‌بندی عناصر قوام‌بخش جامعه اسلامی به بخش مادی و معنوی، از اشتباهات تاریخی و فرهنگی جامعه ما است. انقلاب اسلامی میان این ابعاد همبستگی و اتحاد ایجاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل بازرسی سازمان امور مالیاتی کشور به ماجرای درآمد 127 میلیارد تومانی یک دلال فوتبال ایران ورود کرد.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در حالی که قیمت دلار در کانال 48 هزار تومانی به کار خود پایان داد، قیمت طلا و سکه نیز با تغییر کانال با بازار ارز همراه شد. در این افت قیمت، ریزش طلای جهانی را نیز نباید نادیده گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید نفت کشور قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم روزانه حدود 2.2 میلیون بشکه در روز بود، اما این با افزایش حدود 1 میلیون بشکه‌ای در حال حاضر به 3.18 میلیون بشکه در روز رسیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نفخ شکم به حالت باد کرده شکم گفته می‌شود که معمولا با درد همراه است. اگر به دنبال روش‌هایی برای رهایی از درد نفخ شکم هستید در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش 28 دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام انصاریان گفت: آفرین بر شما که رادیو اربعین را تشکیل دادید تا صدای امام حسین (ع) و اهل بیت را به گوش مردم برسانید. زائران بدانند کسی را زیارت می‌کنند که قبل از تولدش از آدم تا خاتم برای او گریه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ با انتقاد از دولت جو بایدن، در پیامی ویدئویی گفت: «این تسلیم دیگری از سوی دولت بایدن و تحقیر شدید آمریکا در عرصه جهانی بود. اما بدتر از آن، این تصمیم واقعا مهلک خواهد بود.»