سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فایننشال تایمز مدعی شده است که تبادل موفق زندانیان می‌تواند به ایجاد درجه‌ای از اعتماد میان دو کشور در شرایطی که اصلا وجود ندارد، کمک کند

وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، 26 مرداد 1402) در بازار تهران 27 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دومین جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار سال، رئیسی ضمن پیگیری اجرای دستورات جلسه قبلی، با مدیران 5 شرکت دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

از 2 تا 18 شهریورماه جرائم بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه زمینه موتوری بخشوده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی نیز باید مجاهدانه و پیگیرانه مسائل، وظایف و ماموریت‌های خود در امر رونق تولید در کشور دنبال کنند

وب‌گاه منیبان

بانک مرکزی فهرست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق 6 بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صالحی گفت: فروش بلیت قطار‌های ایران _ کربلا و مسیر‌های داخلی از یکشنبه ساعت 10 آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای فقهی بانک مرکزی در بررسی مجدد تسهیلات اربعین، ضمن تایید جواز شرعی استفاده از عقد مرابحه برای پرداخت تسهیلات اربعین، شرط سپرده‌گذاری قرضی برای پرداخت تسهیلات را خلاف شرع اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور یکی از دلایل ازدحام در جایگاههای سوخت را افزایش مصرف روزانه بنزین تا 120 میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این روزها به دلیل ایام سفرها و افزایش ترددها، شاهد افزایش مصرف بنزین هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: قیمت قطار تهران کربلا از مبدا تهران تا ایستگاه کربلا از 960 هزار تا یک میلیون و 400 هزار تومان پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: 100 شرکت و بنگاه اقتصادی در استان اکنون آمادگی تامین مالی از طریق بازار سرمایه و ورود به بورس را دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دومین جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان رئیس جمهور ضمن پیگیری اجرای دستورات جلسه قبلی، با مدیران 5 شرکت تولیدی، صنعتی و تعاونی کشور به صورت جداگانه دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با ابلاغیه اتاق اصناف ایران به اتاق های اصناف شهرستان‌ها، بازرسان مکلف شدند تا کالاهای مذکور را با مشخصات درج شده تطیبق دهند و به عنوان نمونه تعداد اوراق دفتر را بررسی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه 26 مرداد 1402) در بازار تهران 27 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش یافت.