سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا کاهشی بود و هر گرم به 2,301,300 (دو میلیون و سیصد و یک هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افت 0.69 درصدی داشته است. قیمت سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه فرارو

شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی فهرست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق 6 بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران مسیر کاهش را در پیش گرفت.

وب‌گاه الف

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در کف کانال 49 هزار تومانی گرفتار شده است. قیمت این ارز پس از افت به کانال 48 هزار تومانی حالا دو روزی است که دوباره به کانال بالاتر صعود کرده اما از حجم معاملات کاسته شده و معامله‌گران در انتظار روشن شدن نتیجه مانورهای سیاسی دولت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در بازار عقب نشینی داشت و به 27,803,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.29 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز نزولی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافته است و به 48,750 (چهل و هشت هزار و هفتصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 0.89 درصدی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد زیادی از اعضای دولت دست بلند کردند تا صحبت کنند. نمی‌شد به همه وقت داد. فقط آقایان ظریف، زنگنه، نهاوندیان، امیری، آذری جهرمی و خانم ابتکار هر کدام چند جمله از نقش من [جهانگیری] در دولت و اقداماتم گفتند و در پایان هم آقای رئیسی چند جمله‌ای سخنرانی کردند و تشکر."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا کاهشی بود و هر گرم طلا 18 عیار امروز 2,301,300 (دو میلیون و سیصد و یک هزار و سیصد) تومان معامله شد که نسبت به روز قبل، کاهش 0.69 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد شیب نزولی داشت و به 48,750 (چهل و هشت هزار و هفتصد و پنجاه) تومان رسید که افت 0.89 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عشقی گفت: قوانین بازار سرمایه با همکاری کمیسیون اقتصادی در حال بررسی و اصلاح است.