سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت برای تقویت سفرهای زمینی به کیش طرح بنزین رایگان از 200 تا 1000 لیتر را کلید زده است.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

چند سالی است که موضوع تجمیع کارت‌ها (اعم از کارت‌های بانکی، گواهینامه و...) در کارت ملی هوشمند مطرح است و هرازگاهی هم با امضای تفاهمنامه‌ای در این زمینه دوباره موضوع در صدر خبرها قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر شده که داد زدن نماینده‌های مجلس بر سر داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه را نشان می‌دهد. منبع: ایسنا

وب‌گاه گسترش

احسان اردشیریان - کارشناس صنعت بیمه

وب‌گاه گسترش

اتاق اصناف ایران، مطابق رویه هر ساله و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه الف

سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به 150 هزار تومانی مواجه شده و به کانال 27 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

قیمت دلار و انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تخلف 220 میلیارد تومانی شرکت الحاوی، سازمان غذا و دارو این شرکت را 1100 میلیارد تومان جریمه کرد و این شرکت در واکنش به این جریمه، فعالیت خود را متوقف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح تأمین مسکن دانشگاه با حضور سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مهندس محمدمهدی بلوردی سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن و روسا و مجریان طرح‌های عمرانی و حقوقی 11 استان دانشگاه آزاد اسلامی...

خبرگزاری مهر

سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به 150 هزار تومانی مواجه شده و به کانال 27 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار ساعتی شد. قیمت دلار امروز در حال بازی در کف کانال 49 هزار تومانی است. بازیگران افزایشی و کاهشی در نبرد با یکدیگر، ساعتی دلار را صعودی می‌کنند و ساعتی دیگر نزولی. کارشناسان اما بر این باورند که دلار برای تعیین روند، منتظر خبرهای تعیین‌کننده سیاسی است که پیامدهای عملیاتی آن در اقتصاد هویدا باشد.