سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در پی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در آزادراه تهران - کرج، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی امروز با افت 50 هزار تومانی در محدوده 27 میلیون و 900 هزارتومان معامله شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 100 دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا اول مهر و پیگیری از کارخانه‌ها برای تحویل تعداد بیشتری از اتوبوس‌های مورد قرارداد تا آن تاریخ خبر داد

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل سلامت شهرداری تهران راه‌های ترویج جمعیت و همچنین تسهیل‌گیری در فرایند ازدواج را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکسکوینو، بلافاصله بعد از صرافی ارز دیجیتال بایننس، اقدام به لیست کردن جفت ارز Worldcoin در مارکت خود کرده و علاوه بر این، 8 جفت‌ارز جدید دیگر نیز به اکسکوینومارکت اضافه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داد و فریادهای برخی از نمایندگان بر سر داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در مجلس حضور داشت، خبرساز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر برای تأمین نقدینگی لازم برای خرید خودرو به دنبال گرفتن وام بانکی رفته باشید، می‌دانید که دریافت چنین وامی به کفش آهنی، مدارک عجیب‌وغریب و شرایط پیچیده‌ای نیاز دارد و درنهایت هم بعد از گذر کردن از هفت‌خوان رستم و چند ماه انتظار، مبلغی به شما پرداخت می‌شود که باید حداقل 2 برابر آن را داشته باشید تا بتوانید یک خودروی داخلی معمولی بخرید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون سالانه 25 درصد از ظرفیت جذب دانشجو برای استخدام معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی افزایش می‌یابد تا بتوانیم در پایان برنامه پنج ساله حدود 125 درصد رشد در این حوزه داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وظیفه ایران این است که برای اتباع خود و آنهایی که بی‌گناه به زندان افتادند، همه تلاش خود را انجام دهد و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا آنها آزاد شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غریب آبادی گفت: هدف اصلی از تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع ایرانی را که در زندان هستند آزاد کنیم و این امر محقق می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته‌ی گذشته بود که محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی از آزادسازی همه منابع ارزی ایران در کره جنوبی خبر داد و گفت: این منابع بصورت پرداخت بانکی جهت خرید کالا‌های غیرتحریمی (نهاده دامی و دارو) استفاده می‌شود. لازم به تاکید است که نزدیک به 7 میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان به واسطه‌ی فروش نفت و میعانات گازی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 200 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.