سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص زمان و چگونگی واریز سود سهام عدالت گفت: صورت‌های مالی سال 1401 شرکت‌های سهام عدالت به تازگی رسیده و اگر همزمان سود‌ها پرداخت شود عدد آن افزایش می‌یابد. وی افزود:، اما اگر مانند سال گذشته سود برخی شرکت‌ها مانند پتروشیمی خلیج فارس با تاخیر مواجه شود پرداخت سود سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به وضعیت دانشگاه فرهنگیان و حقوق دانشجومعلمان انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

برگزاری برنامه شنبه‌های روایت در ادامه برنامه‌های هفتگی ادبی خانه شعر و ادبیات، از روز شنبه 28 مرداد آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ممکن است مانند سال گذشته پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، گفت: در این صورت پرداخت سود سهام عدالت مانند سال گذشته دو مرحله‌ای خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه برخی شرکت‌ها به واسطه عدم رسمیت دارایی‌های نامشهود خود به آستانه ورشکستگی رسیدند، گفت: امیدوار هستیم با نظام جدید ارزشگذاری شاهد ثمرات آن در حوزه دریافت تسهیلات مالی و صورت‌های مالی شرکت‌های دانش‌بنیان باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد کشتی‌آرای، رییس اسبق اتحادیه طلا و سکه اعتقاد دارد: در بازار داخلی با توجه به اراده بانک مرکزی و توضیحات رییس کل این بانک درباره مسایل اقتصادی، پیش‌بینی می‌شود نرخ ارز کاهشی باشد و در نتیجه این کاهش نرخ ارز و اونس جهانی، به طور قطع افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان صداوسیما در اعتراض به عدم افزایش حقوق شان دست به تجمع اعتراضی زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت مرغ در تهران کاهش یافته و به نرخ مصوب خود نزدیک شده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 78 تا 80 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: برای بازه زمانی اربعین 152 پرواز در مسیر‌های مشهد، تهران و فرودگاه پیام به مقاصد نجف و بغداد در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس شورای تامین دام کشور از آغاز روند ریزشی قیمت گوشت قرمز به دلیل وفور عرضه در بازار خبر داد و گفت: این کاهش قیمت به دلیل ورود گوشت قرمز تولید داخلی و وارداتی در بازار است.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 330هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 200هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت طلا 18 عیار و قیمت سکه پایین آمد.