دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج از ارسال بسته پیشنهادی اقتصاددانان بسیجی به سران قوا در موضوع مهار تورم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: آمار افزایش صادرات نفت و حجم تجارت خارجی در بخش‌های فرآورده های نفتی و پتروشیمی کاملا مشهود و مثبت است.

وب‌گاه الف

نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: دو هزار و پانصد واحد صنفی مشاور املاک غیر مجاز از اردیبهشت ماه امسال تاکنون در کشور پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت ارزها در مرکز مبادله ایران کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

کرج - پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران - کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله توکلی لاهیجانی - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت - در نامه‌ای رسمی با موضوع «بازنگری محل تامین ارز» خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان در راستای تعمیق بخشی ساخت داخل اعلام کرده تا شرکت‌ها بیشتر به فکر داخلی‌سازی باشند و از انجمن‌های صنایع مذکور خواسته برای تامین ارز مورد نیاز به فکر صادرات باشند یا اینکه از دیگر صادرکنندگان ارز مورد نیاز خود را تامین...

خبرگزاری مهر

جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای عقب نشست و به 41,328 (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.03 درصدی را تجربه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدتیمور حسینی درباره داغ شدن بازار معاملات خودرو‌های گذرموقت به خصوص در تهران تاکیدکرد: معاملات خودرو‌های گذر موقت فقط در مناطق آزاد باید صورت گیرد و در غیر اینصورت غیرقانونی است. وی خرید و فروش گذر موقت را اکیداً ممنوع دانست و افزود: فردی که خودرویی را به صورت گذر موقت وارد کشور می‌کند، تنها کسی است که مجاز به استفاده از این خودرو است. جانشین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل بانک صادرات ایران جزئیات پرداخت وام فوری و خرد در این بانک را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملات بر مدار کاهش حرکت کرد و نرخ 41,328 (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و هشت تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با تقاضا دولت برای دوفوریت و یک فوریت بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 مخالفت کردند، از این رو لایحه مذکور به صورت عادی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس با تقاضای دولت برای دوفوریت و یک فوریت بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 مخالفت کردند، بنابراین لایحه مذکور به صورت عادی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودروهای دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: معامله تمامی خودروهای گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد.