دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص 22.5 درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات امروز قیمت دلار در بازار آزاد افزایش داشته است و به 48,850 (چهل و هشت هزار و هشتصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل صعود 0.61 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس با اختصاص 22.5 از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل افزایش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار صعودی بود و هر گرم آن به 2,311,000 (دو میلیون و سیصد و یازده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.77 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح دوفوریتی توقف اجرای ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی اصلاحی 5/11/1401 با 185 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در صحن با این اصلاح موافقت کردند. در راستای رفع ایراد بند‌های 1 تا 4 شورای نگهبان، عنوان طرح و ماده واحده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز صعودی شد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل نوسان نزولی ثبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل گمرک گفت: دولت سیزدهم با کاهش تعرفه‌های گمرکی واردات کالاهای اساسی، مواد اولیه، دارو و تجهیزات و ماشین‌آلات خطوط از دریافت 60 هزار میلیارد تومان چشم پوشی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی امروز یکشنبه (22 مرداد) مجلس شورای اسلامی در دفاع از لایحه دو فوریتی اصلاح بودجه 1402، گفت: این لایحه اصلاحیه کوتاهی است که ناظر به برخی ایرادات اجرایی کوچک قانون بودجه 1402 کل کشور است تا بتوانیم قانون را سریع و کامل اجرا کنیم. وی افزود: این لایحه به روان شدن اجرای قانون بودجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه افزایش یافت و به 28,091,000 (بیست و هشت میلیون و نود و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد 1.44 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم صعودی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اثر آزادسازی ارز بلوکه‌شده ایران بر قیمت کاهش دلار چقدر خواهد بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی امینی با اشاره به این که در جریان دادوستدهای نخستین روز هفته، شاخص کل بورس با افت 47 هزار واحدی مواجه شد، گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث افت شاخص بورس در روز گذشته شده، انتشار خبر توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و آزادسازی 6میلیارد دلار از منابع ارزی ایران است که این موضوع موجب افت قیمت در بازار ارز بویژه دلار شد.