دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعه افزایش قیمت بنزین این روزها مردم را نگران و در عین حال بلاتکلیف کرده است. هر شب یک خبر از افزایش قیمت بنزین منتشر می شود

خبرگزاری مهر

نژادعلی گفت: هم‌اکنون بیش از50 درصد از توزیع سوخت کشور از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اندازه شناسی سازمان ملی استاندارد ایران گفت: باید دست تولیدکنندگان را بوسید چراکه موتور حرکت هر کشوری هستند و چرخ اقتصاد مملکت بر عهده آن‌هااست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع آبی استان تهران روزهایی بحرانی را پشت‌سر می‌گذارد و روزبه‌روز هم به جمعیت آن اضافه می‌شود. حالا این استان علاوه بر تنش آبی، با بحران بارگذاری جمعیتی هم روبه‌رو است؛ آن‌هم در شرایطی که هیچ منابع آبی جایگزینی دراختیار ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج از ارسال بسته پیشنهادی اقتصاددانان بسیجی به سران قوا در موضوع مهار تورم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: آمار افزایش صادرات نفت و حجم تجارت خارجی در بخش‌های فرآورده های نفتی و پتروشیمی کاملا مشهود و مثبت است.

وب‌گاه الف

نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: دو هزار و پانصد واحد صنفی مشاور املاک غیر مجاز از اردیبهشت ماه امسال تاکنون در کشور پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت ارزها در مرکز مبادله ایران کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

کرج - پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران - کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالله توکلی لاهیجانی - مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت - در نامه‌ای رسمی با موضوع «بازنگری محل تامین ارز» خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان در راستای تعمیق بخشی ساخت داخل اعلام کرده تا شرکت‌ها بیشتر به فکر داخلی‌سازی باشند و از انجمن‌های صنایع مذکور خواسته برای تامین ارز مورد نیاز به فکر صادرات باشند یا اینکه از دیگر صادرکنندگان ارز مورد نیاز خود را تامین...

خبرگزاری مهر

جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به 40 درصد پیشرفت داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای عقب نشست و به 41,328 (چهل و یک هزار و سیصد و بیست و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.03 درصدی را تجربه کرده است.