دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: درست است که لوکس بودن خودرو با قیمت تعیین می‌شود، اما اگر قیمت پایین‌تر بود هم قیمت پایین مبنای لوکس بودن خودرو قرار می‌گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شواهد آماری اقتصاد کشور از بهبود تراز حساب جاری، حساب کالایی و همچنین صفر شدن برآیند تورم کالاها در تیرماه امسال حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رئیسی بر تسریع در رسیدگی به مسائل ناشی از حوادث سال گذشته زاهدان و پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان تاکید کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه اراده استوار ملت تربیت شده در مدرسه قرآن و عترت استوار است، اظهار کرد: اگر این پیوند بین نظام و ملت نبود قطعا امروز در این موقعیت از اقتدار نبودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

باید با چشمان بسته در بازار مسکن ایران تردد کنید؛ اگر قصدی برای خرید ملک دارید. این‌جا آمار محرمانه است. آذرماه سال 1401آخرین آماری بود که درباره‌ی قیمت مسکن از سوی بانک مرکزی منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تشریح جزئیات سانحه آتش‌سوزی کشتی حامل گاز مایع در لنگرگاه عسلویه، از انجام عملیات اطفای حریق از سوی شناور‌های آتش‌خوار گروه کشتیرانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت طلا و سکه در سومین هفته مرداد 1402 کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

همتی: اینکه انتقاد میشود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی درکره جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفاً مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود. چرا که هرگونه توافقی خارج از بر جام، همراه با ادامه تحریم هاست.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی گفت: شاهد رشد قارچ‌گونه شرکت‌های اقتصادی ناهمسو با دولت و انقلاب هستیم که درآمدهای نجومی دارند و سطح هزینه‌ها را بالا برده‌اند و عامل ایجاد گرانی‌اند و باید با آن‌ها مقابله شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر اطلاع رسانی لبنان به دلیل مشکلاتی که تلویزیون لبنان با آن مواجه است، تصمیم به تعطیلی آن گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دو ماه و نیم گذشته نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان در تهران دچار افت تا 20 درصد شده و این موضوع ماه گذشته بر قیمت های قطعی نیز تاثیر گذاشت و باعث کاهش 3.8 درصدی قیمت معاملات شد. بازارهای موازی مثل طلا، ارز و خودرو نیز به ثبات رسیده‌اند و قیمت خودرو بعضا تا بیش از 40 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: درست است که لوکس بودن خودرو با قیمت تعیین می‌شود، اما اگر قیمت پایین‌تر بود هم قیمت پایین مبنای لوکس بودن خودرو قرار می‌گرفت.

خبرگزاری مهر

به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از 25.5 درصد به کمتر از 5 درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: اکنون ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز...