دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی گفت: با کاهش ناترازی حساب سرمایه، دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بازتر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته زیاد مکاری، وزیر اطلاع رسانی لبنان از جمله مهم‌ترین مشکلاتی که تلویزیون لبنان با آن مواجه است تأخیر در پرداخت حقوق کارمندانی است که اعتصاب کرده‌اند و با ادامه فعالیت خود مخالف هستند.

خبرگزاری تسنیم

گزارش فدرال رزرو (بانک مرکزی) آمریکا نشان می‌دهد که بدهی کارت‌های اعتباری برای اولین بار در تاریخ این کشور از یک تریلیون دلار عبور کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: پس از اینکه در مرداد 1400 دولت سیزدهم توسط رهبری تنفیذ شد، رئیس جمهور نخستین جلسه را با وزرای دولت دوازدهم تشکیل داد و در این جلسه وزرا شرایط کشور را برای آقای رئیسی توضیح دادند. برخی از وزرا گفتند که شما در زمانی مدیریت کشور را در دست گرفته‌اید که فشارهای آمریکا به مرحله سختی رسیده، کرونا هر روز تعداد بسیاری را قتل عام می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»

وب‌گاه گسترش

اعلام توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول های بلوکه شده طی ساعت های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف و قدرت دولت سیزدهم را با هم دید، بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه اعلام کرده در نتیجه ناآرامی‌های اخیر این کشور، بیش از یک میلیارد دلار به اقتصاد فرانسه خسارت وارد شده است، در حالیکه ناآرامی‌های سال گذشته ایران، خیلی گسترده‌تر بود، زیرا آن طور که در فرانسه اغتشاشگران را سرکوب می‌کردند، در ایران با اغتشاشگران برخورد نمی‌شد و خود مردم به میدان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: 4 بازار جدید تره‌بار که در مناطق 2، 3، 20 و 22 جانمایی شده است، فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حامد علامتی؛ رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرده که قرار است در دو سال دیزنی لند اسلامی ساخته شود که عملا چنین چیزی ممکن نیست، چون تمام دیزنی لندهای دنیا برای ساخته شدن به زمان‌های طولانی‌تر نیروهای بیشتر و هزینه‌های میلیارد دلاری نیازمند بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه که فعالان کف بازار و مشاوران املاک می‌گویند در تمام سال‌های اعمال مقررات قیمت گذاری دستوری بازار اجاره، این اعداد در بیشتر شهرها به ویژه تهران به اجرا نرسیده و رعایت نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان قدیمی دبیر شورای عالی مناطق آزاد در سال 97 در خصوص رابطه افزایش قیمت ارز با تحریم‌ها را ببینید. این سخنان اکنون توسط کاربران در شبکه‌های مجازی مورد بازنشر قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردمسالاری جوشیده از متن اندیشه سیاسی اسلام است، گفت: استقلال و اقتدار امروز جمهوری اسلامی، بدون تردید نتیجه مردمسالاری است.