دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

دبیر شورای فقهی بانک مرکزی گفت: تسهیلات اربعین که توسط شبکه بانکی اعطا می‌شود در قالب عقد مرابحه بوده و اساساً هیچ شبهه‌ای مبنی بر پرداخت این تسهیلات در قالب قرض به شرط قرض و ربا وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نرخ دلار طی نرخ گذاری‌های شبانه در بازار‌های تهران، هرات و سلیمانیه با کاهش شدید روبرو شد. اعلام خبر توافق صورت گرفته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی طی ساعت‌های پایانی روز گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار در تمامی بازار‌های نقدی و فردایی شد. بررسی کانال‌های نرخ گذاری ارز نشان می‌دهد قیمت دلار در بازار شبانه پنج شنبه با کاهش 1000...

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - سواحل مکران در محدوده شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، کنارک و زرآباد توابع جنوب سیستان و بلوچستان از قابلیت‌های مهمی در بخش شیلات برخوردار است بطوریکه میگو با کیفیت بالا به کشورهای مختلف آسیایی، چین و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و هر سال ارزآوری خوبی در حوزه صادرات نصیب اقتصاد کشور می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی رئیس جمهور نوشت، بعد از انتقال کامل پول های ایران، زندانیان مدنظر آمریکا، آزاد می شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت عراق قرار است سیمکارت با اینترنت و تماس بین‌المللی رایگان در اختیار زائران اربعین 1402 قرار دهد. این سیم کارت به مدت یک هفته معتبر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجمع تشخیص مصلحت نظام نوزدهم مرداد به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، دبیر و سایر اعضای مجمع تشکیل جلسه داد. در ابتدای این جلسه آیت الله آملی لاریجانی، با تسلیت درگذشت آیت الله حسن صانعی و طلب غفران و علو درجات برای این عضو فقید مجمع، روز خبرنگار را گرامی داشت. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به...

خبرگزاری تسنیم

نرخ رشد نقدینگی در یک سال گذشته حدود 10 درصد کاهش داشته و از 37.4 درصد در تیر 1401 به 27.5 درصد در تیر امسال رسیده است.

وب‌گاه منیبان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال 1402 به تفکیک ردیف 1 تا 19 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

تفاوت دیدگاه سنتی و مدرن به بهره وری به مثابه تفاوت ساختمان وسازمان است. سازمان و ساختمان هر دو از ریشه ساختن یا سازیدن هستند یکی با ریشه ماضی و یکی با ریشه مضارع؛ هر دو به یک سازه اشاره دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در زمان بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان، با تصمیم مجلس برخی مواد آن جهت بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع و مقرر شد که رسیدگی به این مواد با حضور کمیسیون‌های آموزش، حقوقی، فرهنگی و بهداشت صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 30 کیلومتر از محور نائین - انارک - خور - طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقایسه عملکرد رؤسای کل بانک مرکزی در دولت‌های روحانی و رئیسی در زمینه کنترل نقدینگی بیانگر موفقیت صالح‌آبادی و فرزین در این زمینه و فاجعه مدیریتی همتی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه به تشریح مصوبه این کمیسیون درباره تحقیقات اعمال شده برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور همچون خبرنگاران پرداخت.