یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما فردی باشید که به طور مرتب و هر ماه به آرایشگاه همیشگی‌تان رفته و ژلیش و لمینت ناخن انجام می‌دهید حتماً میز پر از گًرد ناخنکارتان که از تراشیده شدن ناخن مشتریان قبلی به جا مانده است را دیده‌اید.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون این کمیسیون برنامه‌ای برای تغییر سهمیه بنزین و اختصاص آن به کد ملی افراد نداشته است و بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام کارت‌های بانکی جمع می شوند و کارت ملی جایگزین می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه حدود 185 هزار مشاور املاک دارای پروانه کسب و مجاز در سطح کشور فعال هستند، گفت: اگر این عدد را به جمعیت کل کشور تقسیم کنیم به عبارتی به ازای هر 440 نفر یک مشاور املاک وجود دارد، حال اینکه مگر هر 440نفر نیاز به معامله مسکن دارند؟ در واقع در ارتباط با مشاوران املاک یک فاجعه در حال رخ دادن است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: تخریب نکردن یکباره به ویژه در محیط های شهری اصول مهم و اصلی در ساخت وساز است، براین اساس تخریب اصولی نیازمند درک و دانش سازه ای است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق بررسی های صورت گرفته از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برخی از ایرلاین ها با استفاده از هواپیمایی پشتیبان کمترین میزان تاخیر را داشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عروس و داماد بروجردی یک روز بعد از عروسی به علت گازگرفتگی فوت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز هم مانند چند روز گذشته در محدوده 49 هزار تومان در نوسان بود و تغییرات محدودی داشت. آیا روند الاکلنگی قیمت دلار ادامه‌دار است؟

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل سپاه مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا را وزیر خزانه‌داری این کشور دانست و گفت: این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه 18 مردادماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل 41 هزار و 356 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 596 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 286 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار و 169...

وب‌گاه عصر ایران

شرکت زامیاد از آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روزهای آتی وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش نسبی دما برای استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 359 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 700هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران امنیتی به خانه حسین ماهینی هجوم بردند و آنیس محمدی در این باره یک استوری منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز