یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سایپا امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی دو محصول ساینا S و شاهین که اولویت آن ها بهار 1403 بوده فراهم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

FATF اعلام کرده است که اقدامات دولت ترکیه در تقویت سیاست‌ها برای مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم کافی نبوده و آنها آنکارا را همچنان در فهرست خاکستری نگه داشته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

وزارت صمت اعلام کرد: ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه جامع تجارت الزامی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: رکورد صادرات کشور با رسیدن به رقم 53 میلیارد دلار در دولت سیزدهم و طی سال گذشته شکسته شد و امید است امسال با طرحهای حمایتی به رقم 60 میلیارد دلار برسد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام بیش از 30 هزار بازرسی از مشاوران املاک در سطح کشور، از پلمب بیش از 2 هزار و 500 واحد مشاوره املاک متخلف و بدون مجوز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کردند خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مروز نمادهای فملی، فخوز، رمپنا و فولاد نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه تراکتور با پرداخت طلب باشگاه رومانیایی موفق پنجره نقل و انتقالاتی خود را در آستانه بازی با سپاهان باز کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس تهران: ساخت این بناها در زمانی بود که ناامنی در شهر ایجاد شد و دشمن و ضدانقلاب اغتشاشاتی را در کشور ایجاد کردند، در این شرایط نیروهایی که باید برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز عمل می‌کردند، صرف مقابله با اغتشاشات شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 30 دستگاه ماینر در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی شمس آباد به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح تجمیع کارت‌های خدماتی در کارت ملی هوشمند کلید خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طریق شهروندان می‌توانند از کارت ملی خود در آینده نزدیک به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس، هشدار داد که تورم فزاینده‌ای که اقتصاد بریتانیا را فلج کرده است، ممکن است کند شود، اما قیمت مواد غذایی همچنان بالاتر از زمان قبل از بحران هزینه زندگی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان بورس با اشاره به هراس سرمایه های خُرد برای ورود به این روزهای بازار سرمایه، می‌گویند: صرف جانماندن از تورم نمی‌تواند انگیزه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بورس باشد و دولت نیز باید از این بازار حمایت لازم را به عمل آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان بورس می‌گویند: صرف جانماندن از تورم نمی‌تواند انگیزه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بورس باشد و دولت نیز باید از این بازار حمایت لازم را به عمل آورد.