یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: در چهار ماهه نخست امسال، غنا با خرید 54.4 میلیون دلار کالای ایرانی مقصد نخست صادرات کشورمان به آفریقا بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

برادر دوقلوی بازیکن تیم ملی انگیزه بزرگی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: موضوع اختصاص یارانه بنزین به افراد، نظری است که سال ها طرح شده و تعدادی از نمایندگان نیز با آن موافقند، اما تاکنون کمیسیون تصمیمی در این خصوص نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون موضوع افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان مطرح و برای تغییر سهمیه های کنونی هنوز تصمیم گیری نشده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که طبق آمار بانک مرکزی و مرکز آمار، قیمت مسکن در کشور کاهشی شده است از پلمب بیش از 2 هزار و 500 واحد مشاوره املاک متخلف و بدون مجوز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام می‌شود از ایجاد تحول در نوسازی ناوگان تجاری طی دو سال آتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود از ایجاد تحول در نوسازی ناوگان تجاری طی دو سال آتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود از ایجاد تحول در نوسازی ناوگان تجاری طی دو سال آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عده ای از تحلیلگران سیاسی و اقتصادی می‌گفتند به نظر می رسد معامله گران در انتظار اخبار قطعی و سورپرایز جدید بانک مرکزی هستند و به همین دلیل قیمت ها نسبت به روز قبل رنج شد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد گفت: اولین گامی که در زمینه مجوزهای کسب و کار برداشتیم، شفاف کردن تمام شروط مجوزها در دستگاه‌های صادر کننده بود.

وب‌گاه عصر ایران

صدا و سیما برای محتوای خودش که از طریق آنتن پخش می شود، نیاز به مجوز ندارد؛ ولی اگر بخواهد متن یکی از همان محتواها را در قالب کتاب مثلاً از طریق انتشارات سروش منتشر کند باید از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مجوز بگیرد و اگر بخواهد یک سریال خود را از طریق لوح فشرده در بقالی ها توزیع کند باید از سازمان سینمایی مجوز بگیرد این تازه درباره محتوای خودش است. اما اشتهای جدید این سازمان جالب بود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همچنان عده قابل توجهی به نحوه اجرای بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سال 1400 انتقاد دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام بیش از 30 هزار بازرسی از مشاوران املاک در سطح کشور، از پلمب بیش از 2 هزار و 500 واحد مشاوره املاک متخلف و بدون مجوز خبر داد.