یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر کسی برای خرید خودرو صف نکشیده و همه منتظر تعیین تکلیف ورود خودروهای وارداتی به بازار هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح زرد برای بارش باران و وزش باد در نواحی جنوبی کشور صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات‌متحده (CFTC) به‌ترتیب 289 میلیون دلار و 260 میلیون دلار بانک‌ها و مؤسسات را جریمه کرده‌اند که مجموع آن‌ها به 549 میلیون دلار می‌رسد. هر دو کمیسیون به ثبت سوابق ناکافی در انطباق با مقررات اشاره کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام مثبت شد و 3 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: صادرات دارویی در چهار ماهه نخست امسال و در بخش تجهیزات پزشکی 300 درصد رشد داشت و این مهم کمک بزرگی به تولید است زیرا محصول تولید کننده به بازار دنیا نشان داده می‌شود و فروش هم بیشتر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کاهش انتظارات تورمی که توام با اقدامات بانک مرکزی و همچنین اعمال موفق سیاست تثبیت رخ داده است، روند صعودی نرخ ارز را متوقف کرده به نوعی که به نظر می رسد تا پایان سال جاری، ادعای عدم جهش نرخ ارز ادعای بی راهی نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به وعده پرداخت تسهیلات 72 هزارمیلیاردی به صنعت داروسازی، از رشد 300 درصد صادرات دارو در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها موج گرمای شدید و رکوردهای دمایی جدید منجر به بروز عوارض جدی برای سلامت جسمی و روانی در بسیاری از افراد در نقاط مختلف جهان شده است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: احکام زیادی در برنامه هفتم توسعه برای دستیابی "اقتصاد دیجیتال" به سهم 15 درصدی از کُل اقتصاد کشور وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون برنامه ای برای تغییر سهمیه بنزین و اختصاص آن به کد ملی افراد نداشته است و بعید می‌دانم چنین تصمیمی گرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از خبرهای مهم در بازار امروز وعده‌ای بود که محمد رضا فرزین درباره پول های بلوکه شده داد. قیمت دلار در بازار امروز نسبت به دیروز رنج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه 15 مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان 25 ساله به طرز فجیعی به دست شوهرش به بهانه قتل ناموسی کشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد 6.7 درصدی نرخ تشکیل سرمایه و کاهش 4.4 درصدی نرخ بیکاری، بهبود ضریب جینی، کاهش نرخ رشد نقدینگی، تراز مثبت پرداخت‌ها و حساب جاری کشور، اصلاح بانک های ناتراز و انحلال سه موسسه اعتباری، خبرهای خوش ارزی و رشد حدود 51 درصدی درآمدهای دولت در چهارماهه نخست امسال مهمترین خبرهایی بود که تیم اقتصادی دولت آن را رسانه‌ای کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از آغاز دوره توانمندسازی معلمان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی استان خبر داد.