یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق زمان پیش بینی شده 186 هزار میلیارد تومان اوراق را منتشر خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل، با 89 تومان کاهش، 62,565 (شصت و دو هزار و پانصد و شصت و پنج) تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به روز قبل رشد را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور توسعه اکتشاف پهنه های معدنی، تبدیل معدن به عنوان یکی از محورهای مهم اقتصاد کشور و کشف فلزات استراتژیک و تامین خوراک مورد نیاز صنایع کشور را هدفگذاری کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بانک مرکزی گفت: همه دلایل بنیادی نشان می‌دهد که نرخ ارز کنترل خواهد شد و در حال کنترل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز صعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل رشد محدودی را ثبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا صعودی بود و هر گرم آن به 2,349,500 (دو میلیون و سیصد و چهل و نه هزار و پانصد) تومان رسید که افزایش 0.15 درصدی داشته است. قیمت سکه هم افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ با 64 گیگ فضای ذخیره‌سازی امروز چهارشنبه 18 مرداد پنج میلیون و 600 هزار تومان است. نسبت به هفته قبل قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ که پرفروش‌ترین مدل فعلی بازار است، حدود نیم‌میلیون تومان افزایش پیدا کرده و تقریبا همین روند را با شدت‌وحدت مختلف در سایر مدل‌های محبوب شاهد هستیم. بخوانید... پوکو X5 پرو ارزش خرید دارد؟ تعرفه واردات موبایل؛ چهار نکته که نمی‌خواهند...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: نقدینگی کاهش یافته، فروش نفت افزایش داشته و همه اینها دلایل بنیادی برای این است که نرخ ارز قابل کنترل است و کنترل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه مجامع سه موسسه اعتباری ناتراز تا مهرماه برای انحلال برگزار می شود، از گشایش ها در زمینه آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها خبر داد و گفت: خبرهای خوب ارزی در راه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای افزایش داشته است و به 41,356 (چهل و یک هزار و سیصد و پنجاه و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.03 درصدی داشته است.