یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت زنان ریاست جمهوری با ارائه آماری جنجالی درباره بی حجابی عنوان کرد: 46,6 درصد زنان بی حجاب مجرد و 42.8 درصد زنان متاهل، 8.7 درصد آنها مطلقه و همسر 1.9 درصد از زنان فوت شده است و همسر 69.6 درصد از زنان موافق با نوع پوشش و بی حجابی آنها بوده و 17.2 درصد از همسران نیز مخالف پوشش بوده اند.

خبرگزاری تسنیم

چندین مؤسسه مالی آمریکا از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای آمریکا به‌خاطر استفاده از واتس‌اپ و سایر پیام‌رسان‌ها نیم میلیارد دلار جریمه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب درباره 6 درمان غذایی برای جلوگیری از غلظت خون صحبت می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

براساس مصوبه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده‌های نفتی مشمول ارائه 100 درصدی حواله‌های صادراتی خود به سامانه نیما هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی در بازار امروز با 50هزار تومان افزایش به 28میلیون و 650 تومان رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس از شهروندان خواست حامد نادری که یک قاتل خطرناک و فراری است را شناسایی کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کاخ گلستان درباره کاشی‌های نویافته کاخ گلستان، اظهار کرد: دو کمد در ضلع شمالی تالار برلیان قرار دارد که با توجه به عکس‌هایی که از تغییرات تالار برلیان در دوران پهلوی موجود است، به نظر می‌رسد آن‌ها در زمان قاجار درهایی بودند که احتمالاً به بخش اندرونی کاخ راه داشتند و بعد در جریان تعمیرات به کمد تبدیل شدند. ما در جریان مرمت و تعمیر تالار برلیان، تصمیم گرفتیم بدون هیچ تغییری در اصالت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت عبدالملکی در اظهاراتی گفت که تمام طرح های سرمایه گذاری در اختیار اماراتی ها قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت عبدالملکی در اظهاراتی گفت: «تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری» در اختیار اماراتی‌ها قرار گرفته است و همچنین طرح‌هایی به میزان 360 میلیارد دلار در اختیار چینی‌ها قرار گرفته است تا آن را بررسی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسدالله بادامچیان از برنامه انتخاباتی حزب موتلفه که میرسلیم هم در آن عضویت دارد، رونمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - نماینده وزیر راه و شهرسازی در کارگروه تنظیم وکنترل بازار املاک و مستغلات گفت: یک هزار و 910 واحد صنفی مشاور املاک غیر مجاز از اردیبهشت ماه امسال تاکنون در کشور پلمب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته و اساسا بعید است جمع‌بندی نهایی کمیسیون به این سمت رود که یارانه بنزین به جای پلاک خودرو به خانوار داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی قائدی که به تازگی به تیم فرهاد مجیدی در امارات پیوسته است با اتفاقی غیرمنتظره روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 هزار طلبه طی سه سال گذشته در آموزش و پرورش استخدام شده اند.