یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی با تأکید براینکه نظام بانکی ایران ورشکسته نیست، گفت: برای تمام بانک‌های ناتراز برنامه اصلاحی تعیین کرده ایم.

خبرگزاری مهر

سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته است و در محدوده قیمتی 28 میلیون معامله می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته گمانه زنی ها درباره تبادل زندانیان دوتابعیتی در بین برخی از معامله گران دلار برجسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افزایش حرکت کرد و نرخ 41,356 (چهل و یک هزار و سیصد و پنجاه و شش تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعلام کرد به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از25.5 درصد به کمتر از 5 درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار ارز می‌گویند این بازار هنوز هم کم‌نوسان به کار خود ادامه می‌دهد و یکی از اصلی‌ترین دلایل این مساله را انتظار برخی اخبار می‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اعلام کرد: نرخ بیکاری در 2 سال دولت سیزدهم بیش از 4.4 درصد کاهش پیدا کرده و تعداد شاغلان کشور یک میلیون نفر افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی 1200 واحدی مواجه شده بود در انتهای معاملات با ریزش 888 واحدی مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: نقدینگی کاهش یافته، فروش نفت افزایش داشته و همه اینها دلایل بنیادی برای این است که نرخ ارز قابل کنترل است و کنترل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخلاف آنچه تصور می شود مسوول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا نه وزیر جنگ، بلکه وزیر خزانه داری این کشور است که نشان دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

تورم منفی به‌دلیل افزایش ارزش بدهی‌های شرکت‌ها و کاهش حاشیه سود آنها آسیب زیادی را به کسب‌وکارها می‌زند و خطر رکود را افزایش می‌دهد؛ اما با این حال بیشتر اقتصاددانان بر این باورند که چین احتمالا از یک دوره عمیق و پایدار کاهش تورم اجتناب خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار قیمت تخم مرغ پوسته سفید اعلام شد.