یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از رشد حدود 51 درصدی درآمدهای دولت در چهار ماهه نخست امسال خبر داد گفت: ضریب جینی به عنوان یکی از شاخص های نابرابری عدالتی در توزیع درآمدها در پایان سال قبل به 0.387 کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن و مستغلات استان اصفهان از انجام 3هزار بازرسی توسط گشت‌های مشترک و پلمب 310مشاور املاک غیر مجاز در این استان در سال جاری خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امامی امروز پیشروی کرده است و به 28,401,000 (بیست و هشت میلیون و چهارصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.39 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق مصوبه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، سهمیه بنزین به جای پلاک خودرو، به کدملی تمام شهروندان بطور یکسان تعلق خواهدگرفت

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: غلامرضا ظریفیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: پیمایش‌هایی که دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی انجام داده‌اند، نشان می‌دهد که رابطه مردم با حاکمیت که شامل «دولت، مجلس و قوه قضائیه» می‌شود، کمرنگ شده است. یعنی سرمایه اجتماعی نظام سیاسی که مولفه‌اش اعتماد است، به شدت آسیب دیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه تاکید یونیدف در ترویج رویکرد غیر متمرکز در اکوسیستم رمز‌ارز، این مجموعه در بیانیه‌ای از آغاز به کار رسمی بنیاد ویژن ایکس خبر داد و ماموریت این موسسه را مبارزه با تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی در دنیای ارز دیجیتال ذکر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد شیب نزولی داشته است و به 49,270 (چهل و نه هزار و دویست و هفتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.03 درصدی داشته است.

وب‌گاه منیبان

با افت نماگر‌های سهامی در ماه‌های اخیر، ارزش دلاری بازار سرمایه به حوالی 174میلیارد دلار رسیده است. در مرداد99 که شاخص کل بورس تهران در سقف تاریخی آن زمان خود قرار داشت، ارزش دلاری بازار سهام نیز در سقف تاریخی خود قرار داشت و پس از آن، شاهد بازگشت این متغیر به میانگین تاریخی بودیم. در حالی ارزش دلاری بازار سهام به فروردین99 بازگشته که در این مدت شاهد عرضه اولیه بیش از 50شرکت در بورس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل بانک مرکزی گفت: زمانی که می‌گویم ناترازی منظور ورشکستگی نیست، ناترازی در نظام بانک ایران بیشتر ناشی از مشکل نقدینگی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه نرخ تورم از ابتدای امسال حدود 15 درصد کاهش یافته است گفت: در ماه گذشته نرخ رشد تورم ماهانه کالا به صفر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار بالا رفت و هر گرم آن به 2,349,500 (دو میلیون و سیصد و چهل و نه هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.15 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سکه امامی امروز چهارشنبه 18 مرداد 1402 نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و به 28 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. همچنین حباب این سکه روی رقم 6میلیون و 5 هزار تومان قرار دارد. هر گرم طلای 18 عیار نیز تا به این لحظه 2 میلیون و 346 هزار تومان معامله شده است.

وب‌گاه ورزش سه

از سال 96 تاکنون با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون برنامه ششم و بودجه های سنواتی، فقط 5 میلیارد تومان نصیب فوتبال شده است!

وب‌گاه 55 آنلاین

پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای اربعین در حالی از شنبه آغاز می‌شود که رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از احتمال افزایش قیمت بلیت‌ها به‌دلیل یک‌سر خالی بودن آنها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه افزایش یافت به 28,401,000 (بیست و هشت میلیون و چهارصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل صعود 0.39 درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.