یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 356 تومان (چهل و یک هزار و سیصد و سیصد و پنجاه و شش تومان) اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده مجلس به دولت رئیسی و آموزش و پرورش درباره پرداخت مابه‌التفاوت رتبه بندی فرهنگیان از سال 1400 تذکر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: با رای امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، سال انتظار دسترسی خانوارها به مسکن را 12 سال تعیین کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بار دیگر که خواستید برای تولد یا عروسی یا امر خیری قطعه‌ای از این فلز درخشان گرانبها هدیه ببرید شاید به سرنوشت و تاریخچه طلا لحظه‌ای فکر کنید. مجذوب شدن انسان‌ها به این فلز درخشان باعث خشونت، بهره‌کشی و ویرانی و نابودی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: برخی فعالان بازار مسکن معتقدند اظهارنظر درباره وضعیت اخیر این بازار می‌تواند در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت سیگنال استمرار کاهش قیمت بدهد اما برخی دیگر چنین دیدگاهی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری گفت: بوروکرات‌ها برنامه‌های پنج ساله را می‌نویسند در حالی که جای خالی استراتژیست‌ها در نوشتن این برنامه مشهود است.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه برنامه پنج ساله هفتم به بیان توضیحاتی درباره جزئیات اقدامات برنامه هفتم در مجلس پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اسنادی که به دست «فرهیختگان» رسیده، دولت مقرر کرده سه بانک تعداد هزار فقره تسهیلات 20 ساله یک میلیارد تومانی را بدون در نظر گرفتن سابقه مالکیت مسکن و بدون میانگین حساب، به افرادی تحت عنوان کارشناسان برجسته حوزه اقتصادی 8 دستگاه دولتی بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران بیست در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه هفتم گفت: وقتی میزان تحقق برنامه ششم و قبلی‌ها را بررسی کنیم میزان تحقق نسبی برنامه‌ها حدودا 38 درصد و تحقق کامل برنامه‌ها 9 درصد است. وی در ادامه بیان کرد: عواملی که باعث شده میزان تحقق پذیری برنامه‌های ما خیلی پایین باشد، این است که اولویت...

خبرگزاری تسنیم

در فاصله چند روز مانده به اربعین حسینی دانشگاهها و هیئت های دانشجویی ثبت نام کاروان های پیاده روی اربعین دانشجویی را آغاز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اجرای طرح وارادت خودروهای خارجی کارکرده از حدود 2 هفته آینده روند اجرایی به خود می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در حدود 49 هزار و 350 تومان به فروش رسید؛ فعالان اقتصادی معتقدند اگر قیمت دلار از مرز حمایتی 49 هزار و 200 تومان پایین برود حمایت بعدی 49 هزار تومان و بعدتری 48 هزار و 800 تومان خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز قیمت طلا از پایین‌ترین سطح یک ماهه خود بازگشت به طوریکه بهای هر اونس طلا با 4.6 درصد افزایش به 1929 دلار و 60 سنت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با بیان این مطلب از افزایش 97 درصدی تعداد خبرنگاران بیمه شده در صندوق اعتباری هنر در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و افزود: به همه خبرنگارانی که در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کردند با ارائه تسهیلات ویژه کمک خواهیم کرد. وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در آیین گرامیداشت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، قیمت سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد.