یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد وضعیت چهار بانک خصوصی کشور خوب نبوده و هزینه های سود سپرده بیش از 2 برابر درآمد از تسهیلات است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.26 درصد افزایش به 1930 دلار و 24 سنت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز اربعین به ازای هر 1000 دینار حدود 31 تا 32 هزار و 250 تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی قرار است پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین 1402 از شنبه آینده آغاز شود که برخی شرکت‌های مسافربری با افزایش حدود 260درصدی، گرانفروشی را آغاز کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز اربعین به ازای هر 1000 دینار حدود 31 تا 32 هزار و 250 تومان است.

وب‌گاه فرارو

این کارشناس‌ارشد آمایش سرزمین معتقد است، گرچه وقف برای همه ایرانیان قابل احترام است، اما باید قانون در موضوع جنگل‌ها و مراتع اجرا شود: «جنگل‌ها و مراتع براساس قانون، وقف‌ناپذیرند. ما موردی داریم که 400 هکتار را دونفر به‌شکل موقوفه خاص اجاره کرده‌اند. چرا باید اینطور باشد؟ این‌ها سرمایه‌های یک ملت است. همانطور که در متن رأی پرونده آق‌مشهد آمده، جنگل‌ها و مراتع مشمول، قابل وقف نیست. سازمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به دولت رئیسی و آموزش و پرورش درباره پرداخت مابه‌التفاوت رتبه بندی فرهنگیان از سال 1400 تذکر داد.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای اربعین اربعین از شنبه آینده، گفت: پیش‌بینی لازم برای تسهیل سفرها انجام شده است.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 5 شهریور سال گذشته شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش‌بینی 5 میلیون مسافر زائر عتبات در ایام اربعین گفته بود: در مجموع 350 هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی و ریلی و 4 میلیون و 650 هزار نفر نیز از طریق ناوگان جاده‌ای جابه‌جا خواهند شد. شهریار افندی‌زاده افزود: در حمل‌ونقل جاده‌ای برای 15 تا 30 شهریور مسیر یک‌سرخالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار می گویند سکه در شرایط فعلی در مرز حمایتی مهمی قرار دارد و در صورتی که محدوده فعلی را از دست دهد احتمال عقب نشینی تا 28 میلیون و 200 هزار تومان وجود دارد. به عقیده آنها سکه در شرایط کنونی مقاومت 28 میلیون و 800 هزار تومان را نیز در پیش روی خود دارد که برای رسیدن به آن، نیازمند این است که نرخ دلار وارد فاز صعودی شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سفر کوتاه چهارم خراد امسال «مهردادبذرپاش» وزیر راه و شهرسازی به غرب مازندران به گفته مدیرکل مربوطه در استان با تحقق و در گام اجرایی قرار گرفتن مصوبات، مسیر توسعه این دیار را هموار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به این که در صورت تشکیل وزارت بازرگانی یک سال برای شکل‌گیری اداریِ این نهاد زمان نیاز است، تأکید کرد که در اوج نیاز به تأمین کالای اساسی عملاً وقت را از دست می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 39 هزار و 869 واحدی قرار گرفت.