یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران توقف ارز سهمیه‌ای را تکذیب کرد و گفت مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

همیشه این تصور وجود دارد که فروشنده طرف برنده یک معامله است و دردسرهای او از خریدار کمتر است، چون مجبور نیست دنبال خریدار مناسب بگردد و کالای خود را به دست‌به‌نقدترین مشتری و بالاترین قیمت ممکن می‌فروشد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری 30میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه گسترش

ماینرهای بیت کوین در سال 2023 و پس از رکود شدید بازار در سال قبل، شروعی دشوار داشتند. اما به گفته شرکت کارگزاری برنشتاین (Bernstein)، از آن‌جایی که قیمت‌ها در چند ماه گذشته بهبود یافته‌اند، شرایط و ظرفیت ماینرها هم به طور قابل‌توجهی بهتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز دوشنبه 16 مرداد به مناسبت روز خبرنگار و با رویکرد پاسخگویی و توضیح جامع درباره فیروزه، این شرکت، برنامه‌ای با عنوان «فیروزه و اصحاب رسانه» برگزار کرد تا درباره تجربه سرمایه‌گذاری های گروه از جمله؛ سرمایه‌گذاری‌ها در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری‌های جسورانه و خصوصی و چشم‌انداز آتی گروه مالی فیروزه صحبت کند.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی، برخی از صاحبان مشاغل می‌توانند مالیات خود را در 6 قسط پرداخت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پولسازی کنید و درآمد بسیار زیادی داشته باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: طی 4 ماهه ابتدای امسال رکورد جابه جایی 10 میلیون و700 هزار نفر زده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (16 تا 22 مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان بازار می گفتند در شرایط کنونی در صورتی که خبر خاصی منتشر نشود، محدوده 49 هزار و 200 تومان حمایت اول دلار است و در صورتی که شکسته شود، حمایت محدوده 49 هزار تومان روی خط روند صعودی حمایت مهمتری است. از سوی دیگر مقاومت های 49 هزار و 600 تومان و همچنین 50 هزار و دویست تومان نیز پیش روی مسیر صعودی دلار قرار گرفته اند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود تعریبف و تمجیدها از رشد اقتصادی چین، برخی کارشناسان به استناد متغیرهای مختلف، از کاهش نرخ رشد اقتصادی این کشور سخن می گویند و حال اقتصاد چین را در مسیر تبدیل شدن به بیماری در حال احتضار توصیف می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان نظام مهندسی تهران با اشاره به اینکه برخی ساختمان ها بدون اخذ پروانه در خلازیر ساخته شده، گفت: طی فیلم‌ها وتصاویر مشخص است به یک لودر سیم بکسل می‌بندند و پایه ساختمان با این وسیله نقلیه راهسازی می‌کشندو این فاجعه رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ارزی بانک مرکزی با بیان اینکه هدف بانک مرکزی تسهیل، توسعه و نظام مند کردن امور تجاری کشور است تأکید کرد: در این راستا توسعه فعالیت صرافی ها در شرایط فعلی کشور ضروریست و کسب و کار صرافی‌ها باید سودآور باشد.