یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

امسال مردم و مسوولان آذربایجان‌غربی همه پای کار آمده‌اند تا ضمن رفع نواقص سال گذشته، بتوانند میزبانی شایسته برای زوار اربعین باشند. از این رو در حوزه‌های مختلف عمرانی اجتماعی فرهنگی و.. اقدامات مهمی صورت گرفته است تا مرز تمرچین برای تردد آماده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد در نامه به 6 وزیر با تاکید بر اینکه مجوزهای جدید صرفا یک شناسه یکتا است، درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوزهای جدید را به ماموران نظارتی آن نهادها یادآوری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تمرینات قدرتی، از جمله وزنه‌برداری، به ویژه برای افرادی که علائم افسردگی شدیدتری دارند، موثر است.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری کشور گفت: پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت از جمله استفاده از اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی و فرهنگی دستگاهها منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت اقتصاد و دارایی در بخشنامه‌ای که با امضای «سید احسان خاندوزی» به وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و همچنین نهادهای عمومی غیر دولتی ابلاغ شده، مواردی را تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در تهران و چند استان دیگر کشور شاهد بارش باران، وزش باد و خیزش گردوخاک خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در نامه به 6 وزیر با تاکید بر اینکه مجوزهای جدید صرفا یک شناسه یکتا است، درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوزهای جدید را به ماموران نظارتی آن نهادها یادآوری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توضیحات معاون اقتصادی استانداری تهران درباره افزایش قیمت نان در پایتخت؛ فعلا اتفاقی نیفتاده است به رغم افزایش قیمت نان در برخی استان‌های کشور، در شهر تهران آنطور که از صحبت‌های مسئولان برمی‌آید فعلا خبری از افزایش قیمت نان نیست و نان همچنان به نرخ‌های قبلی فروخته می‌شود

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد در نامه به 6 وزیر با تاکید بر اینکه مجوزهای جدید صرفا یک شناسه یکتا است، درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوزهای جدید را به ماموران نظارتی آن نهادها یادآوری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: هنوز زیرساخت های راه آهن تهران - کربلا از جمله ایستگاه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در طول این مسیر ایجاد نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بابایی کارنامی، درباره افزایش قیمت در کشور و تاثیرش بر معیشت مردم گفت: بحث تأمین آرد و نان یکی از بحث‌های مهم در تأمین کالاهای اساسی و بخشی از سبد معیشتی مردم است. ما در حال حاضر نسبت به نحوه توزیع سهمیه آرد و نان اعتراض داریم. نه تنها در استان ما بلکه در کل کشور متاسفانه برنامه وزارت اقتصاد برنامه بسیار خوبی در این زمینه نبوده است و در حقیقت هم کسی پاسخگویی لازم را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد و دارایی در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی هشدار داد چنانچه با فوریت اطلاعات مربوط به املاک در اختیار خود را در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی (سادا) ثبت یا تکمیل نکنند، این املاک به عنوان اموال متصرفه غیرقانونی شناخته شده و سند مالکیت آن به نام دولت ثبت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی نان گفت: نگذاریم همین نانی که بر سر سفره‌های مردم می‌آید به سختی به دست‌شان برسد، اگر نان از سفره‌های‌شان پرواز کند دیگر نفسی برای‌شان نمی‌ماند.