یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در اعتماد نوشت: چرا دو دولت اصولگرای احمدی‌نژاد و رییسی و در دو سال اول روی کار آمدن؛ تورم بیشتری ایجاد کردند در حالی که درآمدهای نفتی آنان نیز بیشتر شده بود و در ادامه کار نیز تورم را نتوانستند کم کنند؟ ولی دو دولت خاتمی و روحانی در مدت مشابه تورم را کمتر کردند، گرچه درآمدهای نفتی آنها نیز به شدت کاهش یافته بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تاکید شد که همه واحدها باید تلاش کنند تا سفر عمره در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز سه شنبه با گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در دامنه‌های البرز مرکزی در بعضی ساعات رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدجواد خسروی؛ شهردار منطقه18 در یادداشت امروز خود در همشهری به توضیحاتی درباراه حادثه خلازیر ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به دلایل ناکامی ابراهیم رئیسی در اجرای شعارهای خود در دو سال نخست فعالیتش در پاستور پرداخته است.

وب‌گاه گسترش

ایران با قرارگرفتن در کمربند کانی‌زایی آلپ - هیمالیا از موقعیت معدنی خوبی برخوردار است. حجم ذخایر معدنی کشور طبق آمار‌های مختلفی که وجود دارد بین 50 تا 60 میلیارد تن است و شامل موادمعدنی مختلفی مانند سنگ آهن، مس، سرب و روی و سایر معادن فلزی، انواع سنگ‌های ساختمانی، معادن شن و ماسه و... است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شرایطی که گروهی از ناظران از رشد اقتصادی چین می گویند، گروهی دیگر با استناد به متغیرهای مختلف بر این باورند که نرخ رشد اقتصادی این کشور کاهش یافته و اقتصاد چین در مسیر تبدیل شدن به بیماری در حال احتضار قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل 9 بانک با اشاره به شکایت‌های مردمی واصله و نتایج بررسی‌های میدانی انجام شده در این بانک تاکید کرد: بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با نزدیک شدن به آغاز عملیات اربعین، دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای برای جابه‌جایی ایمن زائران اعلام آمادگی کرده‌اند و تمهیدات لازم در این خصوص اخذ شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های به‌عمل آمده حاکی از آن است که روز گذشته شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه فرآیند تخصیص ارز سهمیه‌ای از روز‌های ابتدایی هفته جاری با مشکل مواجه شده است. این گزارش مدعی شد برخی صرافی‌های رسمی که تا پیش از این اقدام به فروش ارز توافقی می‌کردند ارائه ارز توافقی را متوقف کرده‌اند.