یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز با رأی نمایندگان مجلس، سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز دریافت کرد که بخشی از منابع داخلی خود را به شکل سپرده در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار دهد و صندوق توسعه ملی نیز مجاز است تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش‌ها از اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه نان، از رایزنی برای تغییر قیمت نان حکایت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به 28 میلیون و 698 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 16 مرداد بازار سرمایه سرانه خرید افراد حقیقی 28 میلیون و 200 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان ثبت شد.

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از هماهنگی نقشه ارزی و تجاری در حوزه تامین کالای اساسی تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه وشهرسازی گفت: سفرهای امسال از 27 مرداد آغاز و تا 25 شهریور ادامه دارد که اوج ترددها در زمان بازگشت زائران خواهد بود.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت جزئی داشته و به 28 میلیون و 698 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 364 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 28 میلیون و 700 هزار تومان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم، آمریکایی‌ها یک جا 50 و جای دیگر 350میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: بیت‌کوین بازدهی روزانه ناچیزی داشته و نوسان بقیه آلت‌کوین‌ها در این مدت نهایتا 1.5 درصد بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری دوگادکین» سفیر روسیه در قطر اعلام کرد که مسکو پیشنهاد استفاده از ارز‌های داخلی دو کشور برای تبادلات تجاری فیمابین را به دوحه ارائه داده است. وی افزود: نهاد‌های ذیربط در روسیه و قطر اقدامات خود را برای عملیاتی کردن این پیشنهاد آغاز کرده‌اند. دوگادکین اضافه کرد: روسیه پیشنهاد داده است که تجارت‌های فیمابین با قطر متنوع شده و از ریال و...

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام با رشدی 11 هزار واحدی با صدر نشینی گروه خودرویی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ستاد استقبال از مهر تشکیل شده و دانش آموزان و دانشجویان نیز می‌توانند در مهر ماه از مترو و اتوبوس رایگان استفاده کنند.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده دانش آموزان و دانشجویان را در مهر ماه از مترو و اتوبوس می‌توانند رایگان استفاده کنند. شناور سازی ساعت کاری ادارات باعث کاهش 15 درصد ترافیک شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 11 هزار و 109 واحد افزایش معادل 54 صدم درصد به دو میلیون و 51 هزار و 121 واحد رسید.