یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی نان گفت: نگذاریم همین نانی که بر سر سفره‌های مردم می‌آید به سختی به دست‌شان برسد، اگر نان از سفره‌های‌شان پرواز کند دیگر نفسی برای‌شان نمی‌ماند.

وب‌گاه عصر ایران

علی بابایی کارنامی: در سفره های مردم حداقل چیزی که وجود دارد، نان است و اگر از سفره‌های‌شان پرواز کند، دیگر نفسی برای‌شان باقی نمی‌ماند. باید دقت کنیم برای چه گروهی چه اتفاقی می‌افتد، مخصوصا اقشار ضعیف جامعه که نگرانی معیشت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل 9 بانک با اشاره به شکایت‌های مردمی واصله و نتایج بررسی‌های میدانی انجام شده در این بانک تاکید کرد: بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: یکی از گره‌های سیاست‌خارجه که البته چالش‌های دیگری را در داخل به وجود آورده است، موضوع مذاکرات و تلاش برای رفع تحریم‌ها است. در ده‌های اخیر مشاهده می‌کنیم که از جمله وعده‌های انتخاباتی به راه‌های لغو مذاکره برای رفع تحریم‌ها و همچنین مذاکره مستقیم با آمریکا باز می‌گردد. طبق روال همه انتخابات محوری‌ترین وعده رییسی در انتخابات1400 به همین چالش باز می‌گشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت بیت‌کوین زیر 29 هزار و 200 دلار و میانگین متحرک 100 ساعته ساده معامله می شود.

وب‌گاه فرارو

محققان دریافتند غذاهای حاوی گندم از نظر پری بیوتیک در رتبه پایینی قرار دارند. و محصولات لبنی، تخم مرغ، روغن و گوشت محتوای پری بیوتیک کمی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی، رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی در نامه به وزرای بهداشت، کار، صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دادگستری، رئیس سازمان صدا و سیما و فرمانده کل انتظامی درخواست کرد احکام مربوط به ماهیت مجوز‌های جدید را به ماموران نظارتی آن دستگاه‌ها یادآوری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سالی است که بازار خرید و فروش وام بسیار داغ شده و سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما علت داغ‌شدن تنور خرید و فروش وام چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران عروس و دامادها به جای خرید طلا، نقره و بدلیجات می‌خرند.

خبرگزاری مهر

دومین نشست مشترک پیشران‌های اقتصادی با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلطانی‌کیا دلیل اشتباه در محاسبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌ها از اتحادیه‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه نان، از رایزنی برای تغییر قیمت نان حکایت دارد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی معامله‌گران معتقدند قیمت تتر در روزهای اخیر لیدر بازار ارز شده است.