یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار در معاملات بازار آزاد افزایش 0.3 درصدی را تجربه کرد و به 49,550 (چهل و نه هزار و پانصد و پنجاه) تومان نسبت به روز قبل رسیده است.

وب‌گاه منیبان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: حداقل هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان از سوی انبوه‌سازان 12 میلیون تومان اعلام شده و این عدد برای طرح نهضت ملی مسکن حدود 8 میلیون تومان است که هزینه خدمات مهندسی هم بر مبنای تعدیلات سنواتی از سوی سازمان برنامه و بودجه تعیین می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز شیب نزولی داشت و هر گرم به 2,363,100 (دو میلیون و سیصد و شصت و سه هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله قاسمی رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه بازار طلا به دلیل ظرفیت اشتغال‌زایی و افزایش صادرات در کشور بسیار مورد توجه وزارت صمت است، گفت: از طرف دیگر به جهت وجود بستر لازم برای انجام برخی تخلفات مانند پول‌شویی و ارتشا و قاچاق توسط سودجویان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه صعودی بود و به 28,787,000 (بیست و هشت میلیون و هفتصد و هشتاد و هفت هزار) تومان رسید که افزایش 0.84 درصدی داشته است. قیمت دلار هم بالا رفته است.

وب‌گاه عصر ایران

نان در روز‌های اخیر که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کالا‌های سفره مردم به شمار می‌رود، به بهانه افزایش هزینه‌های تولید و ناتوانی در ارائه به قیمت فعلی یک تورم دوباره را تجربه کرد و مردم به خرید نان نسیه و حتی نصفه روی آورده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حتماً هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش ساماندهی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت گوشت بوقلمون از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگران نقش موثری در توسعه اقتصاد و تولید ناخالص داخلی دارند. اما اقداماتی که برای رفاه آن‌ها در کشور انجام می‌شود بسیار اندک است. به گونه‌ای که همواره در آخرین صف برای دریافت خدماتی از سوی کشور هستند. به طور مثال با توجه به اینکه هزینه‌های اجاره بها در کشور بسیار بالا است و قدرت خرید کارگران اندک است، به ناچار بخش زیادی از درآمد خود را صرف اجاره...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن وسایل حمل و نقل برای دانش آموزان و دانشجویان خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز دوشنبه (16 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با ماده 24 این طرح با 169 رأی موافق، بدون رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. براساس ماده 24 این طرح؛ در مواردی که طبق قانون از جمله ماده (12) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن وسایل حمل و نقل برای دانش آموزان و دانشجویان خبرداد.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران در رابطه با درگاه ملی مجوزها گفت: در رابطه با درگاه ملی مجوزها وعده‌های بسیاری داده شد. این در حالی است که اولویت اصلی اجرایی شدن این سامانه مربوط به صدور مجوزهایی در سازمان‌ها و نهادهای دولتی بود. به بیان دیگر، قرار نبود این سامانه در گام نخست به صدور پروانه کسب بپردازد.