یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمارها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته، از 16 مرداد 1400 تا 15 مرداد 1402، 97 هزار و 646 میلیارد تومان پول حقیقی - متعلق به سهامداران خرد و اشخاص حقیقی - از بورس تهران خارج شده است. رقم بزرگی که نشان از سوء مدیریت در حوزه بازار سرمایه دارد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی که خواستار برگزاری نشستی درباره وضعیت بازار بورس در مجلس شد، گفت: حتما هفته آینده نشستی با حضور مسئولان بورس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه‌های عراق، هشت میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه‌های عراق، هشت میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

پوشش بیمه زائران اربعین سال قبل افراد را از 50 کیلومتر قبل از مرز پوشش می‌داد که امسال به 100 کیلومتر قبل از مرز رسیده است. همچنین امسال بیمه مواکب و مسئولیت ایجاد شده و بیمه شخص ثالث تخفیف خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

رشد 500 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک شهردر راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های ابلاغی از سوی بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک شهر طی سال جاری سرعت چشمگیری گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت مصوب برای ایام اربعین مسیر رفت و برگشت 8میلیون تومان تصویب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

- رئیس کل دیوان محاسبات گفت: این نهاد نظارتی در فرآیند رسیدگی‌ها همواره حامی بخش خصوصی و رشد تولید بوده است.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس، سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران را مکلف به همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق تعاون و اتاق اصناف کشور ایران، برای ایجاد سامانه جامع اطلاعات سرمایه گذاری کشور کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت که قیمت بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از تهران به فرودگاه‌های عراق، هشت میلیون تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز از قالیباف خواست تا برای حل مشکلات بازار بورس جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان دولتی در مجلس برگزار شود.