یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی امروز از قالیباف خواست تا برای حل مشکلات بازار بورس جلسه‌ای ویژه با حضور مسئولان دولتی در مجلس برگزار شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: قیمت بلیت قطار برای ایام اربعین افزایش نخواهد یافت و حتی در برخی از مسیرها زیر قیمت مصوب و رایگان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادامی‌که نرخ ارز دچار تغییرات هیجانی و آنی می‌گردد و از ثبات خارج می‌شود، امکان حضور دلالان فراهم می‌شود و بازار سفته‌جویان رونق نیز می‌پذیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از قیمت 8 میلیون تومانی بلیت پرواز رفت و برگشت تهران به نجف و بغداد خبر داد و گفت: قیمت پرواز مشهد به نجف و بغداد 9.5 میلوین تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار رشد محدودی را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صندوق توسعه ملی اجازه دادند تا یک درصد (1%) از منابع ورودی سالانه خود را در صندوق تثبیت بازار سرمایه گذاری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد برای حمایت از تامین منابع مالی خارجی موردنیاز طرح های اقتصادی بخش غیردولتی که توجیه فنی، اقتصادی آن به تصویب شورا رسیده باشد با اخذ تضامین لازم معتبر، نسبت به صدور ضمانتنامه دولتی اقدام نماید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه ضمن تأکید بر اینکه لایحه عفاف و حجاب در اصل حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است، گفت: خواهشم این است عزیزانی که نقد دارند، با انصاف برخورد کنند؛ چراکه اگر ما این لایحه را به نتیجه نرسانیم، قطعاً وضع بدحجابی بدتر خواهد شد و برخی از فقدان بعضی قوانین سوءاستفاده کرده و خواهند کرد. عبدالحسین...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کانون صرافان ایرانیان به کانونی برای دلالی دلار تبدیل شده بود و تعطیلی آن توسط بانک مرکزی اقدامی مهم برای مقابله با دلالی در این حوزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار افزایش را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان راهداری گفت: برای سفرهای اربعین جهت جبران کمبود ناوگان اتوبوس از کشورهای همسایه اجاره خواهیم کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس 5 سال آخر مخالفت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا پایین آمد، قیمت سکه اما صعودی بود و به 28,787,000 (بیست و هشت میلیون و هفتصد و هشتاد و هفت هزار) تومان رسید که افزایش 0.84 درصدی داشته است.