یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس سازمان بورس و اوراق بهادار را موظف کردند اطلاعات مربوط به افزایش سرمایه را به صورت الکترونیکی در اختیار مرجع ثبت شرکت‌ها قرار دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 5 سنت معادل 0.06 درصد کاهش به 86 دلار و 19 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز دوشنبه (16 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها با ماده 14 این طرح با 174 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند. براساس ماده 14 این طرح؛ به‌منظور فراهم‌ساختن زمینه سرمایه‌گذاری عموم مردم در انواع طرح (پروژه)‌های تولیدی یا زیربنایی و طرح‌های...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه حمایت های مستقیم و اقدامات جبران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای ارایه خدمات هدفمند به اقشار مختلف سالمندان و نیز نیازهای متنوعی که دارند نیازمند پنجره واحد ارایه خدمت به این گروه سنی و جمعیتی هستیم.

خبرگزاری مهر

مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط فعلی سکه بازان مرز مقاومتی 28 میلیون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارند که تثبیت بالای این مرز مهم است. در صورتی که فلز گران بهای داخلی بالای این محدوده ماندگار شود ممکن است به تدریج به سمت کانال 29 میلیون تومان گام بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: بودجه متعادل، تورم زیر دو درصد را به ارمغان می‌آورد.

خبرگزاری مهر

به منظور فراهم ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به /‌از شرکت های سهامی پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با تمدید صرفا یکباره، پذیره نویسی حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امیدواریم همکاری‌های موزه‌ای میان ایران و صربستان افزایش یابد.

خبرگزاری تسنیم

طرفداران سیاست هدایت اعتبار معتقدند با تغییر در نظام انگیزشی سیاست های پولی می توان با همین حجم از خلق پول، کیفیت تسهیلات بانکی را افزایش داد. حتی می توان از سیاست های احتیاطی مانند کفایت سرمایه در جهت هدایت اعتبار بهره جست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 306 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 42 هزار و 317 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک استان تهران در برنامه تهران بیست درباره اقدامات ستاد استقبال از مهر برای تعیین ساعت کاری گفت: شناور سازی ساعات کار سالیان سال در دولت‌های مختلف مطرح بوده است که تاکنون اجرایی نشده بود. دربانی ادامه داد: سال گذشته بر اساس گزارش‌هایی که به صورت کارشناسی شده انجام شد، شورای هماهنگی ترافیک استان با شناور سازی...