یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: شبکه ضدایرانی اینترنشنال که به رویکردهای ضدایرانی و ضدمذهبی خود معروف است، بار دیگر پرده تازه‌ای از این رویکرد را روی صحنه برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه طلا و جواهر، از زیان 7.7 درصدی سکه‌بازان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی برای برخی از نقاط کشور تداوم افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد را پیش بینی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟

وب‌گاه عصر ایران

طی یک هفته، تلاش کنید انواع مختلف سبزیجات در رنگ‌های مختلف مانند بروکلی، لوبیا سبز، هویج، گوجه فرنگی، و غیره را در برنامه تغذیه کودکان خود بگنجانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افشاگری اخیر وال استریت ژورنال در باب تلاش امارات جهت صدور رادیکالیسم، امروز در باب چرایی مدارای واشنگتن با ابوظبی سوال هایی جدی مطرح است، بالاخص آن که نشانه هایی از همکاری و مشارکت امارات و چین در دست است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از گذشت بیش از دو سال از اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هنوز بسیاری از سازندگان چشم انتظار دریافت تسهیلات ساخت مسکن هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که هفته هاست زمزمه تغییر برخی اعضای هیات پذیرش فرابورس به گوش می رسد، برخی موانع قانونی و حساسیت های بازار سرمایه مانع از انجام این تغییرات شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: لایحه دو فوریتی اصلاح قانون بودجه 1402 دولت که هفته گذشته به مجلس ارائه شد، تقریبا تمام وزارتخانه ها را در برمی‌گیرد. سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در این مورد گفت: این لایحه برای رفع ابهام از برخی احکام قانون بودجه، حفظ تعادل و تراز منابع و مصارف بودجه عمومی کشور و جلوگیری از کسری بودجه تقدیم مجلس شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: سامانه‌های موشکی ساخت وزارت دفاع به نیروی دریایی سپاه الحاق شد. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، موشک‌های قدیر و نصیر تحویل نیروی دریایی سپاه شد. شروع کار این خانواده در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران با ساخت موشک نور آغاز شد. موشک نور با موتور مینی جت طلوع -4 وارد شد و برد آن به 120 کیلومتر رسید. برنامه وزارت دفاع برای ارتقای نور با هدف دستیابی به بردهای بالاتر، رو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و اگرچه رئیسی با شعار کنترل تورم، گرانی و ساخت یک‌میلیون مسکن در سال پیروز انتخابات شد، اما درباره عملکرد این دولت انتقادهایی مطرح شده است. در کارزار انتخاباتی، 220نماینده مجلس با امضای نامه‌ای از رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند؛ اما حالا و پس از 2 سال نگاه مثبتی به عملکرد رئیس‌جمهور ندارند. در راهروهای مجلس از نمایندگان پرسیدیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش 33 درصدی صادرات در 4 ماهه نخست سال خبر داد.