یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم میهن در واکنش به ادعاهای اخیر حجت عبدالملکی نوشت: ما در صنعت گردشگری به هزاردلیل مختلف، توان پرکردن و ارائه خدمات و رقابت با کشورهای منطقه را نداریم. گیریم هتل‌های متعدد هم ساختید، چرخش چگونه قرار است بچرخد؟

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد کاهش به 1938 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی‌که به‌نظر می‌رسید ایده دوربرگردان در خیابان‌ها درحال فراموشی بود، اما حالا احساس می‌شود با آمدن زاکانی به شهرداری تهران یک‌بار دیگر دوربرگردان‌ها دارند ظهور و بروز پیدا می‌کنند، اما با یک تفاوت، اگر قبل‌تر این دوربرگردان‌ها برای دسترسی عمومی بود، اما حالا ساخت مسیرها برای تغییر جهت رنگ‌وبوی اختصاصی به‌خودش گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس گزارش مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار، سند راهبردی ارتقای آگاهی و دانش سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه، که راهنمای توسعه آموزش و فعالیت‌های آموزشی در بازار سرمایه محسوب می‌شود، توسط ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در معاملات روز یکشنبه نتوانست عملکرد شنبه را تکرار کند و ارزش معاملات خرد بار دیگر به کانال 4 همتی بازگشت. با وجود رشد شاخص صنایع سنگین؛ افت قیمت نماد‌های سبک بورس تهران، همچنان یکی از ترمزهای بازار سهام به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سال‌های اخیر، بار‌ها اخباری مبنی بر رسوب میلیون‌ها تن کالای اساسی و سرمایه‌ای در گمرکات کشور منتشر شده است. انتشار این اخبار همواره با انتقاد مسئولان دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و نمایندگان مجلس روبرو بود. تا جایی که مخاطب در پی بردن به اصل ماجرا و تشخیص مقصر ناکام می‌ماند. بررسی‌ها نشان می‌دهد «عدم سیاست‌گذاری و قاعده‌گذاری صحیح»، «وجود خلاء‌های...

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 5 سنت معادل 0.06 درصد کاهش به 86 دلار و 19 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد کاهش به 1938 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با شروع عرضه خودرو در سامانه یکپارچه، یکی از نقاط قوتی که برای این سامانه به آن اشاره می‌شد کاهش و کنترل دلالی در بازار بود. در واقع استدلال وزارت صمت این بود که با عرضه یکپارچه خودرو، همه ثبت‌نام‌کنندگان موفق به خرید خودرو می‌شوند و دیگر فرصتی برای واسطه‌گران فراهم نمی‌شود که بتوانند از این طریق بازار را در اختیار بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که قصد سفر کربلا در ایام اربعین را دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه سماح، می‌توانند وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم قصاص قاتل مامور پلیس اجرا نشد. اولیای دم مامور پلیس به قاتل 6 ماه برای تامین وجه‌المصالحه و هزینه شدن آن در امور خیریه مهلت دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگیری بین چین و ژاپن در سال 1937 با حادثه پل مارکوپولو آغاز شد که به جنگ بین دو کشور تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در مطلبی به ادعاهای اخیر حجت عبدالملکی پرداخته است.