یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، افزایش سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا به همراه نگرانی در مورد بالا رفتن دوباره نرخ بهره و همچنین افزایش ارزش دلار بر قیمت طلا در روز‌های اخیر تاثیر گذاشته است. اطلاعات ضعیف‌تر از حد انتظار بازار اشتغال آمریکا در روز جمعه باعث افزایش نسبی قیمت طلا شد، اما این فلز گرانبها هفته گذشته را با 1 درصد کاهش قیمت به پایان رساند که بدترین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار مالیات به نرخ صفر شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران یا فرابورس ایران که نسبت به افزایش سرمایه از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم و عرضه عمومی اقدام نمایند، را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تعهد عربستان و روسیه برای ادامه کاهش تولید در ماه سپتامبر جهت کاهش عرضه در بازار و حمایت از قیمت نفت باعث شد قیمت این کالا در اولین ساعات معاملات در روز دوشنبه افزایش یابد و به بالاترین سطح از اواسط آوریل برسد، ولی بعد کمی پایین آمد. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 5 سنت معادل 0.06 درصد کاهش به 86 دلار و 19 سنت رسید....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه گفت: ایران آمادگی انتقال و بکارگیری دانش فنی در بازسازی زیرساخت‌های سوریه را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.23 درصد کاهش به 1938 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رشد شاخص کل بورس تهران در نیمه دوم معاملات نشان می‌دهد که بازار سهام همچنان بدون عوامل حمایتی، علاقه‌ای به رشد ندارد.

وب‌گاه گسترش

با شروع عرضه خودرو در سامانه یکپارچه، یکی از نقاط قوتی که برای این سامانه به آن اشاره می‌شد کاهش و کنترل دلالی در بازار بود. در واقع استدلال وزارت صمت این بود که با عرضه یکپارچه خودرو، همه ثبت‌نام‌کنندگان موفق به خرید خودرو می‌شوند و دیگر فرصتی برای واسطه‌گران فراهم نمی‌شود که بتوانند از این طریق بازار را در اختیار بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شناسایی 10 هزار هکتار از اراضی مازاد دولتی گفت: بیش از 5 هزار و سیصد هکتار از این اراضی به نام وزارت راه و شهرسازی در آمده است. وی افزود: حدود 2 هزار هکتار از مجموع اراضی شناسایی شده به دلایل مختلف و فنی مانند نداشتن سند دولتی از دستور کار وزارت خانه خارج شده است. مالکی با توجه به تفاهم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه گفت: ایران آمادگی انتقال و بکارگیری دانش فنی در بازسازی زیرساخت‌های سوریه را دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون تعاون وزارت کار گفت: یک برش 200 هزار واحد مسکونی برای استان‌ها در قالب نهضت ملی مسکن تعریف شده است که 1300 واحد آن آماده بهره‌برداری شده و باید وزارت نیرو انشعابات برق و آب را در اختیار این واحدها قرار دهد.