شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از فراهم شدن امکانات برای جذب و نگهداشت نیروی امنیت سایبری خبرداد و گفت: با افزایش آگاهی کارکنان میزان حملات سایبری کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب را در دستورکار دارند.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکنون می توان گفت که بورس وضعیت بهتری پیدا کرده و این احتمال وجود دارد که بازار از روند نزولی خارج شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: بررسی گزارش‌های مرکز آمار گویای آن است که روند تورمی بخش مسکن و اجارب‌ها در کشور متوقف نشده است و در بهترین حالت می‌توان گفت قیمت‌ها در تابستان سال جاری که موسم نقل و انتقالات بود، جهش را تجربه نکرده‌اند. بر این اساس و طبق اعلام مرکز آمار تورم نقطه به نقطه مسکن در تیر ماه امسال 38 درصد و تورم نقطه به نقطه بخش اجاره 37.9 درصد بوده است. به عبارت ساده‌تر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان با «کاظم ناج الخالدی» مشاور نخست وزیر عراق، مسایل مربوط به ادامه همکاری های مشترک دو کشور برای تاسیس مناطق مشترک صنعتی و تکمیل خط ریلی شلمچه - بصره، بررسی و مورد توافق قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد می‌گوید ناترازی در تامین و مصرف برق به اقتصاد کشور آسیب می‌زند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعلام خبر ممنوعیت فروش بلیت چارتری زمینه ساز ایجاد آرامش در بازار بلیت هواپیما شده است اما کوتاه بودن زمان اجرای این دستورالعمل، اثر مثبت آن را کمرنگ می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاست‌های خودرویی دولت سیزدهم با وعده‌های رشد تولید و کاهش قیمت خودرو، آزادسازی واردات، تنظیم بازار و همچنین اصلاح قیمت‌گذاری خودرو شروع شد. این در شرایطی است که با گذشت دوسال از فعالیت دولت سیزدهم، وعده‌ها تنها در حد همان وعده باقی مانده و جز رشد نسبی تولید، بازار خودرو هیچ تغییری به خود ندیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در برخی از نقاط کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارشی که روز گذشته در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر شد، در حوزه نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند حدود 75‌هزار متقاضی موثر واجد شرایط ثبت نام و شناسایی شدند که با توجه به اینکه در اطراف تهران برای تامین زمین محدودیت‌هایی وجود دارد شرکت عمران شهر جدید پرند برای 32‌هزار نفر تامین زمین انجام داده است.