شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم برای تسهیل سفر زیارتی اربعین سال جاری اقدامات زیادی را در دستور کار خود قرار داده است که با نزدیک شدن به ایام اربعین این برنامه‌ها به ثمر می‌نشیند؛ از صدور گذرنامه ارزان و فوری تا افزایش گیت‌های تردد زائران و ثبت مشترک اطلاعات زائران.

وب‌گاه عصر ایران

این بی اعتمادی قابل ترمیم هست، اما در یک انتخابات امکان پذیر نیست. من معتقدم اگر در این شرایط کلا شورای نگهبان را تا پایان انتخابات به مرخصی بفرستند و بعد اعلام کنند که هر فردی با هر گرایش سیاسی می‌تواند در انتخابات شرکت کند، شما اطمینان داشته باشید که مشکل بیشتر نخواهد شد. اگر چنین اتفاقی بیفتد یا اینکه شما دلار را به هفت تومان همچون سال 57 برسانید یا اینکه مرغ را مجانی در خانه مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک واسطه‌گر ملکی در محله پونک می‌گوید: با توجه به اینکه رهن و اجاره‌خانه افزایش یافته است، اکثر مستاجران در حال تمدید قرارداد خود با مالکان هستند و بر این اساس متقاضی رهن و اجاره نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محله پونک در منطقه 5 تهران قرار گرفته و از شمال به رشته کوه‌های البرز، از شرق به بزرگراه شهید باکری، از شرق به بزرگراه یادگار امام و رود دره فرحزاد و از جنوب به بزرگراه همت مجاورت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 42 کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار لیموترش و 44 کیلوگرم مواد روانگردان در جریان 2 عملیات پلیسی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر جدید ارسلان قاسمی با لباس عربی در کربلا که به تازگی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقدامات نسنجیده از جمله لغو فعالیت صرافی‌های توانمند نه تنها به ارز تک نرخی منتهی نشد بلکه نابسامانی بازار را نیز رقم زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، وزارت اقتصاد اعلام کرد طرح هوشمندسازی به صورت مستقیم به موضوع نرخ نان ورود ندارد و قیمت‌گذاری برعهده کارگروه آرد و نان استان‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر ابراهیم رئیسی به ایلام به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز، شنبه 14 مرداد 1402 در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر در سطح 41 هزار و 302 تومان قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی به تحلیل وضعیت امروز ایران پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرهاد رشود (فعال کارگری و عضو هیات اجرایی خانه کارگر استان قزوین) با اشاره به غیر قابلِ اتکا بودنِ آمارِ کاهشِ نرخ تورم در خرداد و تیرماه گفت: طبق آمار، تورم نقطه به نقطه‌ی خرداد و تیرماه کاهش یافته است؛ به عبارتی دیگر، تورم این ماه نسبت به دو ماه مشابه آن در سال گذشته کمتر بوده اما این به معنای کاهشی بودنِ روند تورم نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میراحمدی گفت: قصد داریم برای راهپیمایی اربعین با کنترل قیمت‌ها از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در نواحی شرقی و جنوبی کشور وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.