شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از سایت های خبری، بخشی از سخنرانی اخیر رائفی‌پور، نظریه‌پرداز حاشیه‌ساز را منتشر کرده که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد اعلام کرده که طرح هوشمندسازی مستقیماً ارتباطی با نرخ ورود نان ندارد و قیمت‌گذاری بر عهده کارگروه آرد و نان در استان‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها محمد مهاجری در قامت یک منتقد تلاش دارد تا ضمن متذکر شدن کاستی‌های کشور، راهکار برون رفت از بحران را پیشنهاد دهد. این روزنامه نگار قدیمی اصولگرا مهمترین مشکل کشور را ناکارآمدی می داند و از همه فعالان سیاسی می خواهد برای حل دموکراتیک این بحران، مجلسی قدرتمند با مشارکت بالا شکل دهند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از امکان دریافت 50 تا 100 میلیارد تومانی چاپخانه‌داران براساس تبصره 18 برای نوسازی و تجهیز ناوگان صنعت چاپ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر شنبه شب در گفتگویی با اشاره به پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حتی اگر جریان سیاسی مخالف مجلس شورای اسلامی هم باشد نمایندگان همیشه باید از دولت مستقر حمایت کنند اما باید نقدهای خود را هم بگویند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن زنگنه گفت: باید نظام پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی توسط مرکز ملی فضای مجازی تهیه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس مؤسسه کسب‌وکار اجتماعی دانشگاه تهران و طراح الگوی کسب‌وکار اجتماعی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی، با اعلام این خبر گفت: اجرای هدفمند مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در کشور در راستای کاهش فقر و محرومیت بر اساس مصوبات و ضوابط قانونی یک ضرورت است که در این ارتباط، اولین اقدام تدوین سند راهبردی توسعه جامع و یکپارچه شهرستان‌های هدف با...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تمرکز مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی و رصد مسائل و آسیب‌ها در شورای اجتماعی کشور، بر اجماع و هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توان اجرایی و کاری دستگاه‌ها، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

در این خبر خلاصه‌ای از اتفاقات مهم دنیای ارزهای دیجیتال که در هفته گذشته رخ داده را بررسی خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صرافی‌های تضامنی و بانکی سراسر کشور با مسئولان بانک مرکزی فردا برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 42 کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار لیموترش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: مرکز ملی فضای مجازی ملزم شد تا سند سیاست ها، الزامات تنظیم گری سکوها و اقتصاد دیجیتال را ظرف 3 ماه مصوب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا اخبار متعددی در خصوص افزایش قیمت نان در استان‌های مختلف منتشر شده است و عده‌ای این افزایش را مرتبط با اجرای طرح هوشندسازی یارانه آرد و نان می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز افت قیمت کمی داشته اند. میزان کاهش قیمت هیچ کدام از آن ها به نیم درصد هم نمی رسد.