شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

نائب رئیس هیات مدیره سبدگردان نوین‌نگر آسیا معتقد است رشد حدود 10 تا 20 درصدی تا پایان سال برای نرخ ارز دور از ذهن نیست اما نمی‌توان انتظار جهش جدی داشت.

خبرگزاری مهر

وجود 300 کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.

خبرگزاری دانشجو

مرکز پژوهش‌های مجلس با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران حوزه گردشگری سلامت و تهیه بیانیه سیاستی در این خصوص، بر لزوم تقدم نگاه فرهنگی به اقتصادی سازی گردشگری سلامت، تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دیدار وزیر اقتصاد با مشاور نخست وزیر عراق، مسائل مربوط به ادامه همکاری‌های مشترک ایران و عراق برای تأسیس مناطق مشترک صنعتی و تکمیل خط ریلی شلمچه بصره مورد توافق قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در نبود و ضعف پیوندسازها و با فرض ترمیم نشدن این کاستی بزرگ، فروریختن هر دو طرف نظام سیاسی و جامعه، مورد انتظار است. دولت در معرض فروریختن قرار می گیرد، چون هیچ نیروی داور، منتقد مورد اعتمادی به عنوان میاندار وجود ندارد که بتواند مسایل را توضیح بدهد و اعوجاجات و شرایط دولت و ارتباط آن را با جامعه توضیح بدهد. جامعه هم با درون ریزی ویژه و عدم راه‌دهی به هیچ انتقاد سازنده‌ای، برداشت های...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده وزارت اقتصاد اعلام کرد که طرح هوشمندسازی به صورت مستقیم به موضوع نرخ نان ورود ندارد و قیمت‌گذاری برعهده کارگروه آرد و نان استان‌ها است با این وجود برخی طرح هوشمندسازی را به عنوان زمینه‌ساز افزایش قیمت‌ها معرفی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان قطعی اعمال افزایش حقوق و پرداخت معوقات اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه شورای اجتماعی کشور اظهار داشت: حضور منظم و همراه با ایده مسئولان ارشد دستگاه‌ها در جلسات شورا و اولویت‌بخشی دستگاه‌ها در بخش‌های اداری در خصوص قانون عفاف و حجاب، دیگر اولویت شورای اجتماعی کشور است. وی افزود: اگر شورای اجتماعی بخواهد به صورت معمول کار کند، کار به جایی نمی‌رسد. این شورا باید به صورت چابک...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در رأی اعتماد وزرا همه معاون‌های پارلمانی وزارت‌خانه‌ها را بسیج کردیم تا همه وزرا رأی بیاورند که به جز یک مورد رأی آوردند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: روزنامه نگار اصولگرا می گوید: آن تصوری که همیشه وجود داشت که میزان مشارکت در انتخابات مجلس بالذات بالاست، الان دیگر این وجود ندارد. به هرحال ساختار قومی و جمعیتی به هم ریخته است و موضوع قومیت به عنوان یک مسأله اصلی در جامعه ایران همچون گذشته نقش موثری در حوزه های انتخابیه ایفا نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد در آزاد راه تهران _ شمال مسیر (جنوب شمال) ممنوع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آرمان ملی: انتشار عکس حسین فریدون که متهم به فساد اقتصادی است به ضرر ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تمام خواهد شد.

وب‌گاه الف

کاهش تدریجی رشد نقدینگی، کاهش تورم تولید کننده، ثبات نرخ ارز در ماه‌های گذشته و کاهش تورم جهانی، چهار عاملی است که آثار خود را در کاهشی شدن تورم تیر ماه نشان داده است.