شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند محدوده فعلی شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن به لحاظ بنیادی، سبب ارزندگی و جذابیت بازار سهام شده و بدین ترتیب بخشی از پول‌های پارک شده توسط سهامداران خُرد به بورس وارد شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تمامی مجوزهای آزمایشگاه خاک طی چند ماه گذشته از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هم‌اندیشی نمایندگان صرافی‌های تضامنی و بانکی سراسر کشور با مسئولان بانک مرکزی فردا برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد اعلام کرد: مولدسازی، چوب حراج زدن به اموال دولت نبوده و قرار نیست عواید حاصل از مولدسازی دارایی‌های دولت صرف هزینه های جاری شود؛ مولدسازی راهی است برای به چرخه اقتصادی بازگشتن اموال راکد و به چرخش درآمدن موتور فعالیت‌های عمرانی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به تاخیر 9 ساعته پرواز نجف _ تهران ایران ایر در 11 مرداد ماه این شرکت به تمامی مسافران بلیت رفت وبرگشت رایگان ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد دهقان گفت: معاونت حقوقی رئیس جمهور ماموریت ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کار‌ها را در دستور کار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، از جذب یک گروه از بازنشستگان در آموزش و پرورش خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی بورس فردا پانزدهم مرداد 1402 را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور شرطی‌سازی اقتصاد را خطای راهبردی دانست و افزود: متاسفانه دهه 90 دهه تعطیلی اقتصاد کشور بود ولی دولت سیزدهم با آغاز به کار خود تلاش کرد تا شرطی‌سازی اقتصاد را از بین برده و قدم به قدم نسبت به حل مسائل تولید پیش رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به نگاه این صندوق در استفاده حداکثری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ایجاد ارزش افزوده ویژه بازنشستگان به عنوان ذینفعان کلیدی صندوق و همچنین کاهش اتکاء به بودجه دولت، از اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی در جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های زودبازده از جمله در حوزه‌های معدنی خبر داد.