شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو گفت: بزرگترین بخش صادرات دارویی ایران مربوط به داروهای بیولوژیک است و جایگاه برتری در منطقه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند مبالغ زیادی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها برداشت شده است. این مقام انتظامی بیان کرد: یکی از مالباختگان پرونده در اظهارات خود گفت قصد خرید یک درب را داشتم و در فضای مجازی مشغول جستجو بودم که یک سایت فروش فوق‌العاده درب به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز شنبه 14 مرداد ماه قیمت دلار، کانال 50 هزار تومان و سکه کانال 29 میلیون تومان را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به پیگیری‌های انجام شده وزارت اقتصاد اعلام کرد که طرح هوشمندسازی به صورت مستقیم به موضوع نرخ نان ورود ندارد و قیمت‌گذاری برعهده کارگروه آرد و نان استان‌ها است با این وجود برخی طرح هوشمندسازی را به عنوان زمینه‌ساز افزایش قیمت‌ها معرفی می‌کنند.

خبرگزاری مهر

شاخص کل امروز با رشد بیش از 39 هزار واحدی مواجه شده و یک روز سبز خوب را در نمادهای شاخص ساز شاهد بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق تعاون گفت: 200 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بخش تعاون ساخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود تکذیب مقامات ارشد دولتی در رابطه با افزایش قیمت نان، اما گزارش‌ها از تغییر قیمت نان تحت عنوان «متناسب‌سازی» حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات گفت: در 2 ماه گذشته 21 هزار و 268 مورد بازرسی از مشاوران املاک در کشور صورت گرفته و هزار و 910 مشاور املاک فاقد مجوز قانونی پلمب شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک کامیون حامل لیموترش تریاکی کشف و متوقف شد در ادامه برای اطلاع از ماجرای لیموترش تریاکی با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سکه امامی با کاهش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به سه شنبه هفته قبل به قیمت 28 میلیون و 883 هزار تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس بعد از ریزش های متولی هفته گذشته امروز با وضعیت مثبتی روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سود سهام عدالت کی واریز می شود و از چه زمانی خرید و فروش سهام عدالت و ثبت نام جاماندگان آغاز می شود؟ عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در گفتگویی به این سوالات پاسخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد تولید و فصل گرما، هرکیلو تخم مرغ 30 درصدکمتر از نرخ مصوب درب مرغداری عرضه می شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 373 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 29 میلیون تومان است.

خبرگزاری مهر

سکه امامی با کاهش قیمت 200 هزار تومانی نسبت به سه شنبه هفته قبل به قیمت 28 میلیون و 883 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

«نکته مهم این است که دارندگان رمزارزها بایستی جدای از مطالعه تحلیل های مختلف و اتخاذ راهبردهای گوناگون برای مدیریت سرمایه خود، کمی نیز به فکر سرنوشت دارایی های دیجیتالیشان در دوره پس از مرگ خود در قالب "ارثیه دیجتالی شان" باشند.»