یک‌شنبه 17 تیر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت بخش اعظمی از طلب گندم‌کاران گلستانی در دو سه روز آینده انجام می شود.

وب‌گاه گسترش

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.38 درصد افزایش به 1921 دلار و 21 سنت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یزدی ها در مجموع از میان تمامی استان ها در زمینه مشارکت در بورس و بازار سرمایه رتبه پنجم کشور را دارند و با عنایت به ظرفیت های موجود باید ارتقا یابد.

خبرگزاری مهر

وقتی به جای صددرصد از 10 درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درخصوص انتقال مسعود ریگی از سپاهان به استقلال شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این بازیکن با آبی‌ها تمام کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که در چند سال گذشته به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، ماکارونی جایگزین برنج و حتی گوشت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 107 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 174 هزار و 1 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی اوایل امسال قیمت یک واحد مسکن مهر در شهر پردیس به مرز 4 میلیارد تومان رسیده بود که قیمت پیشنهادی همین واحد در زمان حاضر کمتر از 3 میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عده ای می گفتند در صورتی که نرخ حواله درهم یا قیمت دلار در بازارهای همسایه صعودی یا نزولی شود این امر نی تواند جهت انتظارات در بازار ارز تهران را تغییر دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حمایت‌های مهم شاخص کل در محدوده 2.100 تا 2.150 و 1.930 تا 1.970 میلیون واحد قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی می شود که بازار نشانه های مثبتی بروز می دهد. اما این نشانه ها چندان قوی نیستند. به همین دلیل فعالان بورس معاملات این روزها را به دقت زیر نظر گرفته اند تا درصورتی که بازار سیگنال ورود صادر کرد، مجددا خریدهای خود را انجام دهند.

خبرگزاری مهر

تبریز - صنعت قطعه سازی آذربایجان شرقی از گذشته تاکنون یکی از صنایع پیشرو و تاثیرگذار در کشور بوده ولی مدتی است رها شده و نیازمند حمایت و توجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سقوط لیر یک روز پس از آن که افزایش شدید نرخ بهره بانک مرکزی نتوانست بازارها را تضمین کند و طیب اردوغان سیاست‌های غیرمتعارف دیرینه خود را کنار گذاشته، رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - با نیم نگاهی به موفق‌ترین مناطق آزاد در جهان می‌توان به وضوح به نقش بنادر در توسعه اقتصادی این مناطق پی برد.